ماجرای مرگ آسیه پناهی زن کپرنشین کرمانشاهی بعد از تخریب خانه اش

ماجرای تخریب خانه زن کپرنشین کرمانشاهی و مرگ او

ماجرای مرگ آسیه پناهی کرمانشاه زن کپرنشین بعد از تخریب خانه اش را به همراه جزئیات کامل مرگ یک زن در جریان عملیات شهرداری برای تخریب خانه‌های شهرک فدک کرمانشاه در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای مرگ آسیه پناهی کرمانشاه

آسیه پناهی زن کپرنشین کرمانشاهی بوده که چندی پیش کلیپ تخریب خانه‌اش توسط ماموران شهرداری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد و واکنش های متفاوتی را به همراه داشته است

ماجرای مرگ آسیه پناهی کرمانشاه زن کپرنشین بعد از تخریب خانه اش

این زن کرمانشاهی که ۵۵ سال سن داشته و چند روز از ماجرای تخریب خانه‌اش سکته کرد و درگذشت.

سایت عصر ایران در این باره نوشته که مقاومت زن ۵۵ ساله در برابر تخریب خانه‌اش در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای را داشته است و برخی از رسانه‌های ضد انقلابی و بیگانه نیز موفق شدند مانور زیادی بر روی این کلیپ داشته باشند.

شهرداری کرمانشاه درباره آسیب زدن به این زن که توسط برخی از رسانه‌های بیگانه مطرح می شود گفت اینگونه نبوده و هیچ تماسی فیزیکی با این زن ۵۵ ساله صورت نگرفته است و ادعای اینکه خانم آسیه پناهی بر اثر ضرب و شتم ماموران شهرداری جانباخته کاملاً کذب و دروغ می باشد .

به گفته شهرداری کرمانشاه این زن کپرنشین بعد از اینکه خانه تخریب شد به کمپ ترک اعتیاد چشمه سفید منتقل شده است.

فیلم لحظه تخریب خانه این زن را در زیر ببینید

ماجرای درگذشت زن کرمانشاهی کپر نشین

مدیر اجراییات شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه این زن به ظاهر معتاد به همراه دختر و نوه اش در این کپر زندگی می کردند، گفت: این زن به اخطار مأموران برای خروج از کپر توجهی نکرد از این رو ماموران خانم کمپ ترک اعتیاد چشمه سفید در محل حاضر شدند و وی را که مقاومت می‌کرد به اردوگاه منتقل کردند.

شهبازی افزود: این فرد پس از انتقال به اردوگاه چشمه سفید دچار حالت تهوع شد و در نهایت پس از حضور پزشکان مرکز فوریت های پزشکی جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه این شخص به هیچ عنوان توسط ماموران شهرداری مورد ضرب و شتم قرار نگرفته است، گفت: دلایل وقوع این حادثه با کمک دستگاه قضایی در حال بررسی است.

مدیر اجراییات شهرداری ‌کرمانشاه عنوان کرد: در صورتی که دستگاه قضایی فردی یا افرادی را در فوت این زن مقصر تشخیص دهد، بدون هیچ‌ کوتاهی برخوردهای لازم انجام خواهد شد.

ماجرای مرگ آسیه پناهی کرمانشاه زن کپرنشین بعد از تخریب خانه اش

روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه نیز اعلام کرد: پس از بررسی دقیق در باره این حادثه اطلاع رسانی خواهد کرد.

کرمی دادستان مرکز استان کرمانشاه در گفت‌وگویی تلویزیونی در خصوص حادثه مرگ یک زن میانسال در جریان تخریب یک سازه ساختمانی گفت: در خصوص حادثه مورد نظر طبق گزارش مرجع انتظامی، خانم ۶۱ ساله‌ای به نام آسیه پناهی در درمانگاه چشمه‌سفید در شهر کرمانشاه فوت کرده است.

وی افزود: بلافاصله جسد این فرد به پزشکی قانونی منتقل شد، اما مشخص شد این فرد هیچ‌گونه آثار ضرب و جرح بر روی بدنش وجود ندارد، که همین امر باعث شد تا دستور کالبدشکافی داده شود.

 

کرمی گفت: در اینگونه پرونده‌ها برای آنکه قاضی بتواند در خصوص حادثه اظهارنظر کند، باید منتظر ماند و دید علت تامّه فوت چه بوده است.

 

دادستان مرکز استان کرمانشاه گفت: واحد تخریب شده توسط شهرداری در حاشیه شهر قرار داشته و شهرداری به وظایف قانونی خود ذیل ماده ۵۵ قانون نسبت به تخریب این بنا که با بلوک سیمانی و بدون استحکام ساخته شده اقدام کرده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *