فیلم کامل مرگ بهمن در سریال یاغی / قاتل بهمن مشخص شد

فیلم کامل مرگ بهمن در سریال یاغی / قاتل بهمن مشخص شد

فیلم کامل مرگ بهمن در سریال یاغی / قاتل بهمن مشخص شد

مرگ بهمن در سریال یاغی باعث شد که داستان این سریال به شکل عجیبی پیش برود و شاید حساسیت و جذابیت آن کاسته شود.

مرگ بهمن در سریال یاغی

بدون شک یکی از جذابیت های این سریال حضور پارسا پیروزفر در نقش بهمن بود که در ابتدا او به عنوان یک فرشته نجات و قهرمان معرفی شد اما بعد از پخش چند قسمت مشخص شد او در کار قاچاق مواد مخدر فعالیت میکند و از همین طریق صروت زیادی را کسب کرده بود او همچنین همسر سابق خود را (شیما) در مالزی به دلیل دستگیر شدن رها کرده بود و به سراغ طلا (دوست صمیمی همسرش) امده و با او ازدواج کرده است.

طلا به نزد اکبر مجلل میرود و ماجرای سقط نوه اش توسط افرا بهمن را برای او لو میدهد و از وی میخواهد که بهمن را به قتل برساند . طلا میگوید تصمیم دارد که بعد قتل بهمن با اکبر مجلل ازدواج کند.

در نهایت اکبر مجلل به سراغ بهمن میرود.

البته ویدیو زیر مربوط به مرگ میمون برادر بهمن است.

 

پیشنهاد میکنیم ببینید:

بازیگر نقش رحمان برادر بهمن در سریال یاغی کیست؟
بیوگرافی بازیگر نقش اکبر مجلل در سریال یاغی

بهمن و طلا گذشته سیاه و ننگینی داشتند. قاچاق مواد مخدر و نابود کردن زندگی جوانان جرم کمی نیست. خیانت بهمن به شیما همسر اولش، رها کردن او در زندان در خارج از کشور، ازدواج شوم با طلا و … رازهایی است که با جلوتر رفتن سریال یاغی فاش شده است. حالا می دانیم پشت چهره مهربان و خیرخواه این زن و شوهر چه رازها و فجایعی پنهان است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *