دانلود کامل مسابقه دورهمی الناز حبیبی و جیغ و ترس الناز حبیبی

دانلود کامل مسابقه دورهمی الناز حبیبی و جیغ و ترس الناز حبیبی

دانلود کامل مسابقه دورهمی الناز حبیبی و جیغ و ترس الناز حبیبی

دانلود کامل مسابقه دورهمی الناز حبیبی ترس از ربات و جیغ های الناز حبیبی در مسابقه دورهمی را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل مسابقه دورهمی الناز حبیبی

الناز حبیبی به همراه دوستان و برادر خود به برنامه دورهمی آمد و به سوالات مهران مدیری پاسخ داد این بازیگر که به همراه بردر خود در برنامه دورهمی حضور پیدا حسابی باعث تعجب مهران مدیری شد و او گمان نمیکرد این پسر جوان برادر الناز حبیبی باشد.

خانم حبیبی از هنرپیشه های سرشناس کشورمان بوده که در فیلم ها و سریال های زیادی با مهران مدیری همکاری داشته است مهران مدیری همیشه سعی کرده از هنرپیشه هایی که سابقه همکاری با او را دارند دعوت کند تا راحت تر با هم گپ و گفت و شوخی کند در این مسابقه هم از الناز حبیبی دعوت کرد که بدون شک یکی از برنامه جذاب درامد.

الناز حبیبی که سوار بر ربات متحرک این مسابقه شد حسابی ترسیده بود و با هر تغیر حالت ربات جیغ میشکید.

مهران مدیری سعی کرده در برنامه جدید خود از مسابقه ای برگزار کند و از مهمانان خود سوال بپرسد تا اطلاعات عمومی مردم نیز افزایش یابد کار بسیار پسندیده ای که مدیری انجام داده و مورد تحسین مردم قرار گرفته است.

الناز حبیبی متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۸ در همدان، فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته تدوین و کارگردانی است.

الناز حبیبی در سن ۲۴ سالگی و در سال ۹۱ با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرد و همسر وی در خارج از کشور اقامت داشته است. چند سالی است دیگر خبری از عکس های دو نفره الناز حبیبی با همسرش نیست بواسطه حضور همسرش در خارج از کشور چند صبائی شایعه طلاق این زوج به گوش می رسید که در نهایت به فراموشی سپرده شد.

الناز از عشق بازیگری از همان کودکی می گوید. او می گوید : کلاس پنجم ابتدایی (سال ۱۳۷۸) بودم که در کانون پرورش فکری برای بازی در فیلم دفترچه خاطرات به کارگردانی آقای سلطانی انتخاب شدم برای بازی در آن فیلم دنبال دختری سروزبان‌ دار و بامزه می‌گشتند که مرا انتخاب کردند با پدرم تماس گرفتند و پس از رضایت ایشان در ۱۱سالگی وارد دنیای بازیگری شدم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *