دانلود کامل مسابقه دورهمی جواد خیابانی (شنبه 1 مرداد 1401)

دانلود کامل مسابقه دورهمی جواد خیابانی (شنبه 1 مرداد 1401)

دانلود کامل مسابقه دورهمی با حضور جواد خیابانی (شنبه 1 مرداد 1401) همراه با سوتی های جواد خیابانی در مسابقه دورهمی را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل مسابقه دورهمی جواد خیابانی (شنبه 1 مرداد 1401)

دانلود کامل مسابقه دورهمی جواد خیابانی

مسابقه دورهمی با اجرای مهران مدیری امشب بر روی آنتن شبکه نسیم رفت که جواد خیابانی به همراه دوستانش حضور پیدا کر و به سوالات مهران مدیری پاسخ داد .

اطلاعات عمومی بالای جواد خیابانی در این مسابقه از نکات جالب توجه این برنامه به شمار می‌آمد .

مدیری که فصل های قبلی را با دعوت از سلبریتی ها و سوال از زندگی شخصی آنها تولید کرده بود سعی کرد که در فصل‌های بعدی دورهمی به جای سوال درباره زندگی خصوصی بازیگران و چهره های سرشناس اطلاعات عمومی مردم را بالا ببرد.

به همین منظور از سلبریتی ها دعوت کرده تا به همراه دوستان یا خانواده خود که اطلاعات عمومی بالایی دارند به این برنامه بیایند و به سوالات مهران مدیری پاسخ بدهند .

مهران مدیری همیشه تلاش کرده که بتواند اطلاعات مفیدی را در اختیار مردم قرار بدهد و در مصاحبه های قبلی خود گفته بود که سوال درباره زندگی شخصی بازیگران هیچ پایان مثبتی برای مردم نخواهد داشت به جز این که برای آنها حاشیه‌سازی شود جواد خیابانی در این قسمت حضور پیدا کرد و نشان داد که اطلاعات بسیار بالایی در زمینه های مختلف دارد.

جواد خیابانی در آبان ماه سال ۱۳۴۵ در کرج به جهان آمده و اما اصلیت وی تبریزی و ترک زبان می باشد.

جواد خیابانی از جمله گزارشگرانی هست که سبک خودش را در گزارش کردن مسابقات فوتبال دارد.

وی در برنامه خندوانه و همینطور به تازگی در دورهمی شرکت کرد و از خودش و زندگی شخصی خودش سخن گفت.

جواد خیابانی دارای مدرک معادل دکترای آسیب شناسی ورزشی و همینطور دو مدرک فوق لیسانس مدیریت رسانه و مدیریت استراتژیک و دو لیسانس مهندسی متالورژی و کارشناسی تربیت بدنی هست را دارد و در رشته جامعه شناسی تحصیل می کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *