دانلود کامل مسابقه دورهمی حامد آهنگی با پخش آنلاین (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱)

دانلود کامل مسابقه دورهمی حامد آهنگی با پخش آنلاین (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱)

دانلود کامل مسابقه دورهمی حامد آهنگی با پخش آنلاین (پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱) حامد آهنگی در دورهمی را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل مسابقه دورهمی حامد آهنگی با پخش آنلاین (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱)

دانلود کامل مسابقه دورهمی حامد آهنگی

مسابقه دورهمی با اجرای مهران مدیری از عید نوروز ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه نسیم رفته و توانست مخاطبان زیادی به دست آورد

فصل جدید دورهمی کاملا متفاوت بوده و مهران مدیری سعی کرده است از سلبریتی های پر طرفدار و محبوب به عنوان شرکت کننده استفاده کند .

فصل گذشته انتقادات زیادی از مسابقه دورهمی صورت گرفت و از حالت کمدی که مهران مدیری را می‌شناسیم خارج شد و در نهایت تصمیم گرفته فصل جدید را با سلبریتی ها آغاز کند و کمدی و طنز بیشتری را به برنامه اش بدهد.

مهران مدیری همیشه سعی کرده که اطلاعات خاصی را در برنامه هایش به مخاطب انتقال بدهد و برای همین به سراغ یک مسابقه سوالی رفته تا اطلاعات عمومی مردم افزایش یابد و در کنار آن کمدی و طنز برنامه اش را حفظ کند و لحظات شادی را برای مردم خلق کند .

در قسمت جدید مسابقه دورهمی آقای حامد آهنگی یکی از مجریان و کمدین های کشورمان دعوت شد که به همراه رفقایش توانستند به سوالات مهران مدیری پاسخ بدهند.

حامد آهنگی از چهره‌های شناخته شده کشورمان بوده که سالها در عرصه کمدی فعالیت دارد او در یکی دو سال اخیر با برنامه شباهنگی توانسته محبوبیت زیادی به دست آورد.

او متولد ۱۷ تیر ۱۳۵۸ در بندر انزلی بوده و علاوه بر بازیگری و مجری گری در عرصه کارگردانی نیز فعالیت دارد به شما پیشنهاد می کنیم که در این صفحه مسابقه دورهمی با حضور حامد آهنگی را مشاهده کنید.

در بیوگرافی حامد آهنگی میخوانیم که متاهل است و در سال ۱۳۸۰ با با صفورا آغاسی ازدواج کرده که حاصل این ازدواج پسری به نام آراد می باشد.

همسرش نیز یکی از هنرپیشه های تئاتر استان گیلان به شمار می آید

نحوه آشنایی آنها به این گونه بود که در یکی از نمایش هایی که با یکدیگر همکار بودند آشنا می‌شوند و آشنایی آنها به ازدواج ختم می گردد

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *