دانلود کامل مسابقه دورهمی علیرضا نیکبخت واحد (ترس و فریادهای او از ربات)

دانلود کامل مسابقه دورهمی علیرضا نیکبخت واحدی (ترس و فریادهای او از ربات)

دانلود کامل برنامه مسابقه دورهمی علیرضا واحدی نیکبخت (ترس و فریادهای او از ربات) که در نوع خود بسیار عجیب و جالب بود.

دانلود کامل مسابقه دورهمی علیرضا نیکبخت واحد (ترس و فریادهای او از ربات)

مسابقه دورهمی علیرضا نیکبخت واحد

مسابقه دورهمی که فصل جدید آن با برنامه های گذشته کاملا متفاوت است توانسته مخاطبان زیادی را به دست آورد .

مهران مدیری که در برنامه دورهمی سعی میکرد از سلبریتی های محبوب دعوت کند و به آنها گپ و گفت صمیمانه ای داشته باشد تلاش کرد که در فصل های جدید برنامه خود را به صورت مسابقه ای درآورد تا حداقل اطلاعات عمومی مردم نیز افزایش دهد.

او همیشه از سرانه مطالعه پایین مردم گلایمند بود و حالا با مسابقه دورهمی سعی دارد اطلاعاتی را در اختیار مخاطبان قرار بدهد با اینکه فصل گذشته مسابقه دورهمی استقبال چندانی را به خود ندید مهران مدیری در فصل جدید سعی کرد از سلبریتی ها برای حضور در مسابقات خود استفاده کند.

در این قسمت علیرضا نیکبخت واحدی فوتبالیست سرشناس و محبوب تیم ملی دعوت به عمل آمد و به همراه دوستان خود در مسابقه دورهمی حضور پیدا کرد طرز نیکبخت واحدی از ربات دورهمی و فریادهای او از نکات جالب توجه بود که در نوع خود عجیب بود.

نیکبخت واحدی هرچقدر به مهران مدیری میگفت که من از ارتفاع و این روبات می ترسم اما او به این حرف‌ها توجهی نداشته و حسابی او را اذیت کرد علیرضا نیکبخت واحدی متولد تیرماه ۱۳۵۹ در مشهد بوده و در حال حاضر در عرصه مربیگری فعالیت می‌کند سابقه بازی در تیم های استقلال و پرسپولیس را دارد ۸ سال در استقلال و چهار سال در پرسپولیس بازی کرده است.

علیرضا واحدی‌نیکبخت جمعاً در ۱۹ دربی بازی کرده‌است (۱۳ دربی با پیراهن استقلال و ۶ دربی با پیراهن پرسپولیس) نیکبخت بعد از علی پروین که با ۲۰ بازی رکورددار حضور در دربی است با ۱۹ حضور در رتبه دوم بازی در دربی بزرگ ایران قرار دارد نیکبخت فقط یکبار با پیراهن پرسپولیس در دربی ۶۲ موفق به گلزنی شده‌است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *