مسابقه سبقت شبکه یک | نحوه شرکت و ثبت نام در مسابقه سبقت

مسابقه سبقت شبکه یک | نحوه شرکت و ثبت نام در مسابقه سبقت

مسابقه سبقت شبکه یک | نحوه شرکت و ثبت نام در مسابقه سبقت را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مسابقه سبقت شبکه یک | نحوه شرکت و ثبت نام در مسابقه سبقت

زمان پخش مسابقه سبقت

پخش مسابقه سبقت از روز یکشنبه 19 آبان ماه توسط اقای سیاوش عقدایی شروع میشود که از شبکه اول سیما بر روی انتن رفته است برنامه مسابقه ای مهیج که هر کسی میتواند در آن شرکت کند و نحوه شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد خواهد بود.

این مسابقه تا 23 آبان، هر شب ساعت 23:00 پخش میشود و تکرار ای برنامه دو مرتبه در هفته یعنی روزهای یکشنبه و دوشنبه بازپخش خواهد شد.

موضوع مسابقه چیست؟

این مسابقه در قالب پرسش و پاسخ در حوزه ایران‌شناسی است و شک و شبهه‌ای نخواهد داشت که مثلاً سؤالی فروخته شود یا جایزه‌های میلیونی به شرکت‌کنندگان بدهند.

نحوه شرکت در برنامه سبقت

برای شرکت در این مسابقه باید اپلیکیشن سبقت را از بازار دانلود کرده و سپس بر روی تلفن همراه خود نصب کنید تا بتوانید در انها مراحل ثبت نام را انجام دهید.

مسابقه سبقت شبکه یک | نحوه شرکت و ثبت نام در مسابقه سبقت

نحوه ثبت نام در این مسابقه شبیه به برنامه “برنده باش” محمدرضا گلزار است و بعد از نصب اپلیکیشن باید مراحل سوال / پاسخ را رد کنید و با کسب امتیازهای بیشتر در نهایت جواز شرکت در تلویزیون را نیز به دست خواهید آورد.

اپلیکشین سبقت را از طریق آدرس زیر دانلود کنید:

http://tv1.ir/sebghat/

حسین خانی تاکید کرد: در هر مسابقه شش بیننده به استودیو می آیند و به مدت یک ساعت با هم رقابت می کنند.

این تهیه کننده با اشاره به این که نصب و مشارکت در این اپلیکیشن کاملا رایگان هست، تصریح کرد: در هر برنامه به غیر از نفر برنده، به 20 نفر از بینندگان که در این مسابقه مشارکت دارند نیز جوایزی اهدا می گردد.

افشین حسین خانی بیان کرد: هدف این مسابقه به چالش کشیدن اطلاعات بینندگان در حوزه های مختلف است.

مسابقه “سبقت” به تهیه کنندگی افشین حسین خانی کاری از گروه فرهنگ، هنر و تاریخ شبکه یک سیما است که با اجرای “سیاوش عقدایی”پس از سریال شبانگاهی بطور زنده روی آنتن می رود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *