مسعود مولوی مدیر کانال جعبه سیاه کیست؟ بیوگرافی و کشته شدن مسعود مولوی در ترکیه

مسعود مولوی وردنجانی مدیر کانال جعبه سیاه کیست؟ +بیوگرافی

مسعود مولوی وردنجانی مدیر کانال جعبه سیاه کیست؟ بیوگرافی و کشته شدن مسعود مولوی در ترکیه را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مسعود مولوی وردنجانی مدیر کانال جعبه سیاه کیست؟ بیوگرافی مسعود مولوي و کشته شدن مسعود مولوی در ترکیه

مسعود مولوی کیست؟

مسعود مولوی یکی از فعالان فضای مجازی بوده که در شبکه های اجتماعی ادمین کانال جعبه سیاه بوده است که در استانبول ترکیه توسط افراد ناشناسی به قتل رسیده است و حالا به بحث اول شبکه های اجتماعی تبدیل شده و برخی از کانالهای تلگرامی اخبار ضد و نقیضی را درباره او به اشتراک میگذارند که مشخص نیست آیا این اخبار صحت دارد یا خیر؟

ماجرای قتل مسعود مولوی وردنجانی

رسانه های ترکیه درباره نحوه قتل او نوشته اند که مسعود مولوی به همراه یک دختر در محله ای به نام شیشلی در حال قدم زدن بوده است که ناگهان توسط فردی ناشناس مورد هدف گلوله قرار گرفته و در نهایت به دلیل خونریزی شدید جان خود را از دست داده و به قتل میرسد.

با ذکر نام مقتول که متعلق به ایرانیهاست تحقیقات درباره او در فضای مجازی شروع شد و در نهایت مشخص شد که او ادمین کانالی به نام جعبه سیاه در شبکه های اجتماعی بوده است .

مسعود مولوی وردنجانی مدیر کانال جعبه سیاه کیست؟ بیوگرافی و کشته شدن مسعود مولوی در ترکیه

جزئیات قتل

به نوشته‌ی رسانه های ترکی مقتول به همراه یک خانم در ساعت ۲۱:۴۵ جمعه در حال قدم زدن در خیابانی در محله‌ی شیشلی بوده که توسط فردی ناشناس با اسلحه از پشت مورد ضربه قرار می‌گیرد؛ اتفاقی که توسط دوربین در خیابان ضبط شده است.

فیلم قتل مسعود مولوی مدیر کانال جعبه سیاه

دانلود فیلم

بعد از بررسی های رسانه های خبری مشخص شده که قبلا نیز در کشورمان سوابق فعالیت های امنیتی و اطلاعاتی نیز داشته است ولی علت و انگیز قاتل برای قتل شخصی بوده که درباره فعالیت های شغلی او در ترکیه میباشد البته هنوز رسانه های ترکیه قاتل را نتوانسته اند که بازداشت کنند.

تکمیلی:

به گزارش «پارسینه»، خبرگزاری رویترز در تازه‌ترین گزارش ضدایرانی خود به نقل از منابع آگاه، مدعی شد که کنسولگری ایران در استانبول، در قتل مسعود مولوی وردنجانی نقش داشته است.

مولوی که مدیر کانال تلگرامی «جعبه سیاه» بود و به سبک «آمدنیوز» به انتشار اخباری علیه مقامات و دستگاه‌های ایرانی می‌پرداخت که در خیابانی در استانبول به ضرب گلوله به قتل رسید.

گزارش پلیس درباره این قتل که دو هفته پیش منتشر شد می‌گوید مولوی «خصوصیاتی غیرمعمول» داشته است و در حالی که زمانی در حوزه امنیت سایبری در وزارت دفاع ایران کار می‌کرد، بعد‌ها به منتقد مقامات ایران تبدیل شد.

نکته جالب این است که پلیس ترکیه‌ هرگز ایران را به دست داشتن در قتل مولوی متهم نکرده، اما رویترز مدعی شده کار ایران بوده است!! حالا این خبرگزاری بر چه اساسی چنین ادعایی میکند قابل تامل است.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *