مشخصات شامپو کلیر اصل چیست؟ (راهنمای تشخیص محصولات اصلی از تقلبی)

مشخصات شامپو کلیر اصل چیست؟ (راهنمای تشخیص محصولات اصلی از تقلبی)

یکی از سوالات اصلی طرفداران برند کلیر، مشخصات شامپو کلیر اصل است. چرا که آشنایی با این مشخصات می‌تواند به مصرف‌کنندگان آن در تشخیص شامپو اصل از تقلبی کمک کند. کلیر یک برند حرفه‌ای در زمینه تولید محصولات مراقبت از مو محسوب می‌شود که تنوع بالا و قیمت مناسبی دارد. به ‌علت موفقیت این برند، نمونه‌های تقلبی زیادی از محصولات آن در بازار وجود دارد. بنابراین در این مطلب به نحوه تشخیص اصل‌بودن آن و مواردی که باید بدانید، می‌پردازیم.

مشخصات شامپو کلیر اصل چیست؟ (راهنمای تشخیص محصولات اصلی از تقلبی)

برند کلیر

برند کلیر در سال 1975 کار خود را آغاز کرد و هدف اصلی آن از ابتدا، تولید شامپویی برای رفع شوره سر بود. این برند در دست‌یابی به هدف خود موفق شد و با تحقیق و آزمایش‌های فراوان، فرمولاسیون شامپوهای کلیر را تولید کرد.

اگر می­خواهید مشخصات شامپو کلیر اصل را بشناسید، باید اشاره کنیم که شامپوهای کلیر برای خانم‌ها و آقایان به‌صورت مجزا طراحی شده است. به‌ همین علت عملکرد بهتری دارد. این شامپوها، با تقویت و کمک به انعطاف‌پذیری پوست سر، مشکلات بسیاری از مصرف‌کنندگان را در این زمینه حل کرده و در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین برندها در سطح جهان است.

نحوه تشخیص شامپو کلیر اصل

کیفیت بالای محصولات کلیر باعث اثربخشی این شامپوها در رفع شوره سر و مشکلات دیگر پوستی می‌شود. به ‌همین علت بسیاری از افراد اقدام به تولید این شامپو با مواد اولیه بی‌کیفیت و عرضه آن در بازار کرده‌اند. بنابراین هنگام خرید محصولات کلیر باید اصل‌بودن آن را بررسی کنید.

البته گاهی شباهت ظاهری محصولات تقلبی با اصل زیاد است که باعث می‌شود تشخیص اصالت آن کمی سخت باشد. با این حال توجه به مشخصات شامپو کلیر اصل می‌تواند در تشخیص آن به شما کمک کند، از جمله:

  • شامپوهای تقلبی بطری بی‌کیفیت و ضعیفی دارند. به ‌طوری که این تفاوت کیفیت برای افرادی که قبلا از شامپوهای اصل کلیر استفاده کرده‌اند، قابل تشخیص است. بنابراین باید به بطری آن توجه کرد.
  • این برند محصولات خود را در بطری‌های 200 و 400 میلی‌متری عرضه می‌کند. بنابراین اگر شامپویی با ظرفیتی غیر از این دو مورد عرضه شد، تقلبی است.
  • برای اطمینان از اصالت کالا می‌توانید شماره سریال آن را به ‌صورت پیامکی چک کنید.
  • شامپو کلیر زنانه، بسته‌بندی به رنگ سفید دارد و رنگ شامپو مردانه این برند سورمه‌ای است. رنگ لیبل آن‌ها نیز بر اساس محتویات آن، متفاوت است.
  • تاریخ انقضای این شامپوها در پشت آن درج شده و در کنار تاریخ تولید، ساعت و دقیقه نیز ثبت شده است.
  • یکی دیگر از مشخصات شامپو کلیر اصل نحوه درج بارکد آن است. این شامپو در کشورهای متعددی از جمله تایلند و هند تولید می‌شود و سه رقم اول بارکد آن بستگی به کشور تولیدکننده دارد.
  • در کنار بارکد نیز باید حرف U نوشته شده باشد.
  • با توجه به اینکه درب این شامپوها از داخل پلمپ است، باید موقع بازکردن آن صدای شکستن پلمپ را متوجه شوید.
  • قسمتی از درب شامپو نرم‌تر از سایر قسمت‌های آن است و کلمه PUSH روی آن درج شده است.

شامپو کلیر در چه کشورهایی ساخته می‌شود؟

بسیاری از کشورها محصولات کلیر را تولید می‌کنند. اما این محصول برای اولین بار در کشور فرانسه و در شرکت Unilever تولید شد.

از سال 2000، کشورهای دیگری از جمله تایلند و هند از فرمولاسیون آن استفاده کردند. این نکته را باید در نظر بگیرید که مشخصات شامپو کلیر اصل به کشور سازنده آن بستگی ندارد و همه این کشورها محصولات برند کلیر را با استاندارد و فرمولاسیون واحد تولید می‌کنند.

ترکیه نیز یکی از کشورهایی است که نمایندگی کلیر را دارد. شامپوهای دیگری از جمله شامپو سولکس نیز در این کشور تولید می‌شود که بسیار پرطرفدار است. به‌ خصوص مدل کراتین آن محبوبیت زیادی دارد.

کیفیت شامپو کلیر اصل

ظاهر سالم موها، تاثیر زیادی در احساس فرد نسبت به خود دارد و سلامت و شادابی آن یکی از فاکتورهای اصلی زیبایی نیز به‌شمار می‌رود. به‌ همین جهت استفاده از محصولات باکیفیت و اصل برای سلامت و زیبایی موها ضروری است. شامپو کلیر اصل، نه‌ تنها شوره‌های سر را از بین می‌برد، بلکه با فرمولاسیون منحصربه‌فردی که دارد باعث تقویت و تغذیه موها نیز می‌شود.

همچنین در فرمولاسیون آن از ویتامین‌ها و اسیدهای آمینه موثر برای حفظ رطوبت پوست استفاده شده است.  یکی از مشخصات شامپو کلیر اصل، سرعت اثر‌بخشی آن است. بنابراین اگر شامپو کلیر را خریداری کرده‌اید و هنوز بعد از چند بار استفاده تاثیر آن را ندیدید، حتما اصالت کالا را با روش‌هایی که گفته‌شد، بررسی کنید.

قیمت شامپو کلیر اصل

شاید فکر کنید که قیمت بالا را بتوان از شاخصه شامپو کلیر اصل دانست. اما این طور نیست. معمولا محصولات تقلبی با همان قیمت محصولات اصلی به ‌فروش می‌رسند. به ‌طور کلی محصولات کلیر از نظر رنج قیمتی در رده شامپوهای با قیمت متوسط قرار می‌گیرد.

برای مشاهده قیمت شامپو کلیر اصل می‌توانید به فروشگاه‌های مجازی معتبر از جمله موتن‌رو مراجعه کنید.

خرید شاپو کلیر اصل از موتن‌رو

یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای شناخت مشخصات شامپو کلیر اصل و خرید محصولات اصل، مراجعه به فروشگاه‌های معتبر است. فروشگاه اینترنتی موتن‌رو یک مجموعه معتبر است که مطرح‌ترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی در سطح جهان را عرضه می‌کند.

تمامی محصولات مراقبتی پوست‌ومو، آرایشی، بهداشتی و همچنین اکسسوری‌های زیبا و جذاب را می‌توانید با قیمت مناسب از سایت این فروشگاه تهیه کنید. موتن‌رو با بیش از 25 سال سابقه فعالیت در این زمینه، تندیس «بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی» را از جشنواره وب موبایل در سال 1397 دریافت کرده است.

در این فروشگاه آنلاین می‌توانید ضمن شناسایی مشخصات شامپو کلیر اصل، محصولات انواع برندهای ایرانی و خارجی مثل اوریفلیم، مارال، ایزادورا و برندهای مشهور دیگر را تهیه کنید. شامپو لورال نیز یکی از محصولات پرطرفدار موجود در این فروشگاه است.

مشخصات شامپو کلیر اصل چیست؟ (راهنمای تشخیص محصولات اصلی از تقلبی)

جمع‌بندی

محصولات کلیر که با هدف اصلی رفع شوره سر تولید شده‌است، باعث تقویت و تغذیه عمیق پوست نیز می‌شود و سلامت و زیبایی موها را حفظ می‌کند. اثربخشی آن نیز سریع است. اما در صورتی که از شامپو کلیر اصل استفاده کنید.

به‌ علت محبوبیت بالای این برند، نمونه‌های تقلبی آن که از مواد نامرغوب و بی‌کیفیت ساخته‌شده، به‌طور گسترده در بازار عرضه می‌شود. در این مطلب مشخصات شامپو کلیر اصل را بررسی کردیم. اما بهترین راه برای خرید شامپو اصل، مراجعه به فروشگاه‌های معتبر است.

شما می‌توانید شامپو کلیر اصل و محصولات دیگر برندهای مطرح خارجی و ایرانی را از سایت مو تن‌رو خریداری کنید. ضمانت اصالت کالا و هفت روز تضمین بازگشت کالا، از خدمات این فروشگاه برای رضایت مشتریان است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *