بیوگرافی همه بازیگران سریال آقازاده + زمان پخش

معرفی سریال آقازاده

بازیگران سریال آقازاده را به همراه اسامی بیوگرافی خلاصه داستان + زمان پخش این سریال را از نمایش خانگی در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

سریال آقازاده

سریال آقازاده جدیدترین کار آقای حامد عقنا و  بهرنگ‌توفیقی می باشد که در ژانر اجتماعی عاشقانه و درام تهیه شده است ،  قرار است این مجموعه از شبکه نمایش خانگی توزیع شود که این سریال بعد از اثر سریال قلب یخی که از شبکه نمایش خانگی پخش شد قرار است از روز جمعه ششم تیرماه سال ۱۳۹۹ به روی آنتن رود به همین خاطر ما به اسامی بازیگران خلاصه داستان زمان پخش و تصاویر جدید بازیگران این سریال خواهیم پرداخت.

بیوگرافی همه بازیگران سریال آقازاده + زمان پخش

خلاصه داستان سریال

خلاصه این داستان آمده است ماجرا های پر التهاب و جذاب که با شخصیت‌های اصلی حامد و حرفه ای که دادیاری می باشد را اشاره می‌کند همانطور که از نام سریال برمی‌آید احتمالاً این سریال با موضوع اجتماعی و درام و به مسائل روز اجتماعی اشاره می کند همچنین با مضامین عاشقانه متفاوتی روبرو خواهیم شد باید شاهد این قضیه باشیم که این سریال می‌تواند مانند سریال پدر مخاطبین زیاد را به خود اختصاص دهد یا خیر؟

بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال

از بازیگران این سریال می توان به امین تارخ ،مهدی سلطانی ،امین حیایی ،کامبیز‌دیرباز، جمشید هاشم پور ،سینا‌مهرداد ،امیر آقایی، نیکی کریمی، لعیا زنگنه، ثریا قاسمی ،مسعود فروتن ،دیبا زاهدی ،سعید داخ، روزبه معینی و محمدحسین لطیفی را نام برد.

بیشتر ببینید: بیوگرافی بازیگران جنگل سرخ + زمان پخش

بازیگران سریال آقازاده

زمان پخش سریال آقازاده

این سریال قرار است از روز جمعه ششم تیرماه سال ۱۳۹۹ از شبکه خانگی به روی آنتن رود.

زمان پخش سریال آقازاده از شبکه خانگی

«آقازاده» یک سریال عاشقانه و خانوادگی است که در دل قصه‌ای پرپیچ وخم، موضوعات روز اقتصادی و اجتماعی را هم مطرح می‌کند.

خبر تکمیلی (۹۹/۰۴/۰۱): به گزارش روابط عمومی سریال، علی زند وکیلی که پیش از این با اجرای ترانه تیتراژ سریال «بر سر دوراهی» در نوروز سال گذشته نخستین همکاری‌اش را با حامد عنقا رقم زده بود، قطعاتی را برای «آقازاده» اجرا خواهد کرد.
زند وکیلی سابقه اجرای تیتراژهای مختلفی را در تلویزیون دارد که نامزدی در بخش بهترین ترانه تیتراژ جشن حافظ را برایش به ارمغان آورده است. این هنرمند خوش‌صدا، یکی از رکوردداران کنسرت‌های آنلاین فروردین‌ماه امسال بود که بازدیدی ۷ میلیونی را رقم زد.

نیکی کریمی در سریال آقازادهبازیگران سریال آقازاده | بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال آقازاده + پشت صحنه بازیگران سریال آقازاده | بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال آقازاده + پشت صحنه بازیگران سریال آقازاده | بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال آقازاده + پشت صحنه

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *