بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال پای بست + زمان پخش

معرفی سریال پای بست

بازیگران سریال پای بست را به همراه بیوگرافی از سامی خلاصه داستان و زمان پخش در ادامه در این صفحه از مجله شبونه مشاهده کنید.

سریال پای بست

سریال پای بست ساخته آقایان احمد کاوری و امیر مهدی پور وزیری در سال ۱۳۹۹ در ژانر خانوادگی و عاشقانه تهیه شد و قرار است به زودی از شبکه سه سیما به روی آنتن رود به همین مناسبت در ادامه به خلاصه داستان اسامی بازیگران معرفی و زمان پخش این سریال خواهیم پرداخت.

بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال پای بست + زمان پخش

خلاصه داستان

از خلاصه این داستان که به عنوان جدیدترین اثر احمد کاوری می باشد بیانگر یک داستان عاشقانه می باشد همراه با مضامین خانوادگی که اشاره می‌کند به رازی از گذشته که فاش میشه و ماجرای داستان را به چالش می کشاند و همچنین به مسائل روز و اجتماعی و دغدغه های امروزی در زمینه خرید و فروش مسکن و مشکلات اقتصادی خواهد پرداخت.

آقای کاوری توانسته فیلم های بسیار زیادی را کارگردانی کند که از جمله آثار ایشان می‌توان به سریال وارش،بیدار باش و خواب و بلند اشاره کرد همچنین در چندین اثر سینمایی مانند ژن‌خوک نفوذی و خودزنی نیز کارگردانی کرده است.

بیوگرافی و اسامی بازیگران

از بازیگران این سریال می توان به ابوالفضل پورعرب ،فاطمه‌گودرزی ،سیروس‌گرجستانی، نسیم ادبی و فریبامتخصص را نیز نام برد.

بیشتر ببینید : بیوگرافی همه بازیگران سریال دادستان 

عوامل فیلم

کارگردان: احمد کاوری، تهیه کننده: امیرمهدی پوروزیری، فیمنامه: سعید فرهادی. قابل به ذکر است هنوز لیست کامل بازیگران و عوامل این سریال منتشر نشده است که به محض انتشار، این مطلب به روزرسانی خواهد شد.  فاطمه گودرزی، در یکی از گفتگوهای اخیرش تاکید کرده است:”این سریال فیلمنامه بسیار خوبی داشته و تولید آن هم به خوبی پیش می‌رود، پیش بینی می‌کنم که با توجه به دقت کارگردان و عوامل خوب اثر، این سریال جزو آثار پرمخاطب پاییز امسال باشد.”

فاطمه گودرزی بازیگر سریال پای بست + زمان پخش

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *