بیوگرافی همه بازیگران انفرادی + زمان پخش

معرفی فیلم انفرادی

بازیگران فیلم انفرادی به همراه اسامی بازیگران و بیوگرافی + زمان پخش و خلاصه داستان این فیلم را در ادامه در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

فیلم انفرادی

فیلم انفرادی ساخته آقایان مسعود اطیابی و سید ابراهیم عامریان در سال 98 در ژانر کمدی و اجتماعی تهیه شد و ب مدت چندین وقت است که در انتظار اکران می باشد که با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها پیش بینی میشود این فیلم نخستین بار به صورت مجازی اکران شود به همین مناسبت به خلاصه داستان .و اسامی بازیگران و زمان پخش این فیلم خواهیم پرداخت.

بیوگرافی همه بازیگران انفرادی + زمان پخش

خلاصه داستان

این فیلم به عنوان اولین اثر مسعود اطیابی می باشد هنوز از خلاصه داستان این فیلم جزییاتی منتشر تشده است اما باتوجه به معرفی بازیگران میتوان حدس زد که این فیلم مورد استقبال عموم مردم قرار بگیرد.

معرفی بازیگران و بیوگرافی

از بازیگران این فیلم میتوان به :مهدی هاشمی ، رضا عطاران ،احمد مهرانفر ،شقایق دهقان ،بروزو ارجمند ،مهسا طهمسابی ،سیروس همتی ،امید روحانی ، مهدی فقیه ، شکیب شجره را نام برد.

بیشتر ببینید: معرفی فیلم سراسر شب + زمان اکران

اسامی بازیگران فیلم انفرادی

عوامل فیلم سینمایی

کارگردان: مسعود اطیابی، تهیه کننده: سید ابراهیم عامریان، نویسنده: حمزه صالحی،مدیر فیلمبرداری:امیر کریمی، طراح چهره پردازی:عبدالله اسکندری، تدوین:حسن ایوبی، طراحی و ترکیب صدا:علیرضا علویان، موسیقی:امیر توسلی، مجری طرح:مریم رحیمی، مدیر تولید:سید حمیدرضا اطیابی، طراح صحنه:سعید هنرمند، طراح لباس:زهره رحمانی، مدیر صدابرداری:سعید بجنوردی، مدیر برنامه ریزی و دستیار یک کارگردان:امیر علیازی، جلوه های ویژه میدانی:آرش آقابیک، جلوه های ویژه بصری:حسن نجفی، جانشین تولید:آرش نجفی، مدیر تدارکات:پژمان داستان، عکس:سید حسام الدین اطیابی، مشاور رسانه ای:آیدا اورنگ.

بازیگران فیلم انفرادی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *