معرفی فیلم سوگند

بیوگرافی بازیگران فیلم سوگند به همراه اسامی بازیگران + زمان پخش و خلاصه داستان را در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

فیلم سوگند

فیلم سوگند ساخته آقای محمدحسین حقیقت و عباس صالحی در زان درام اجتماعی در سال 1398 تهیه شده است و حال اماده برای پخش و اکران می باشد. حالا باید دید باتوجه به ویروس کرونا و تعطیلی سینما این فیلم به صورت مجازی اکران خواهد شد یا خیر در ادامه به خلاصه داستان و معرفی بازیگران فیلم سینمایی می پردازیم.

بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی سوگند

خلاصه داستان

در خلاصه داستان روایت یک دختر جوانی است که بر اثر حادثه رانندگی بینیایی خود را از دست میدهد و حالا با جهان تاریک رو به رو میشود و اتفاقات داستان را رقم میزند

بازیگران فیلم

سارا باقری، حدیث نیکرو، بهرام امانی، علی ایرجی، سمانه محمدی، مرتضی زینل، مهیار وقاری، ایمان قاطعی فر و حسن زاهدی بازیگرانی‌اند که در این فیلم ایفای نقش کردند.

زمان پخش

با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها قرار است فیلم سینمایی سوگند برای اکران آنلاین آماده شود.

بیشتر ببینید : بیوگرافی بازیگران  فیلم تورنا 2 + زمان پخش

عوامل فیلم

از عوامل فیلم “سوگند” می‌توان به لاله گلرخ عربانی نویسنده فیلمنامه، مازیار بهروز مدیر فیلمبرداری، هادی سلیمانزاده صدابردار، سیامک مهماندوست تدوینگر،  مسعود سخاوت دوست آهنگساز، مهرداد جلوخانی طراحی و ترکیب صدا، سپیده خلیلی مترجم، اسحاق افسرده و دنیا باقری گریمور، سعید خلیلی جلوه‌های بصری، محمد حسین حقیقت طراح صحنه و لباس، سپهر راحلی مدیر صحنه، نگین حبیبی دستیار لباس، ایمان قاطعی فر مدیر تولید و سید علی زرآبادی مدیر تدارکات اشاره کرد.

بازیگران فیلم سینمایی سوگند

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا