بیوگرافی بازیگران فیلم گربه سیاه + زمان پخش

معرفی فیلم گربه سیاه

بیوگرافی بازیگران فیلم گربه سیاه به همراه اسامی بازیگران + زمان پخش و خلاصه داستان ای فیلم را در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

فیلم گربه سیاه

فیلم گربه سیاه ساخته آقایان کریم امینی و بهرام رادان  ذز سال 98 در زانر اجتماعی و درام تهیه شدکه برای اکران با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماهارو به رو شد که حالا خبر رسیده استکه قرار است برای نخستین باز به صورت آنلاین اکران شود به همین مناسبت به خلاصه داستان و معرفی بازیگران و زمان اکران این فیلم اشاره میکنیم.

بیوگرافی بازیگران فیلم گربه سیاه + زمان پخش

خلاصه داستان

فیلم گربه سیاه روایت زندگی نسل دهه 80 را به تصویر میکشد  در خلاصه داستان آمده است همه چیز از یک غرئبی آغاز شد که دیگر دلگیر نبود  هنوز از خلاصه این داستان جزییات دقیقی مشخص نیس اما کارگردان این فیلم آقای کریم محمد امینبی بیان داشت این فیلم به مشکلات جوانان نسل جدید اشاره دارد.

معرفی بازیگران

بهاره کیان افشار ،ترلان پروانه ، کیا رکنی، پیام احمدی نیا، آزاده سدیری، علیرضا استادی و حسین پورکریمی  ،احمد کاوری

ستایش رجایی نیا ،عیسی حسینی ،بهروز قادری ،حسین ملکی ،علی اوجی ،رضا یزدانی ،احسان کرمیبازیگران فیلم را تشکیل میدهند.

بیشتر ببینید : بیوگرافی بازیگران فیلم گیلدا + زمان پخش

اسامی بازیگران گربه سیاه

عوامل فیلم

نویسنده: علی اصغری، کارگردان: کریم امینی، تهیه کننده: بهرام رادان، مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، تدوین: بهرام دهقانی، صدابردار: سعید بجنوردی، طراحی صحنه: حجت اشتری، طراحی لباس: گلناز گلشن، چهره پردازی: محمود دهقانی، موسیقی: بامداد افشار، دستیار اول کارگردان: میثم بیدقی، منشی صحنه: فائزه گرگانی.

ترلانه پروانه و بهرام رادان در گربه سیاه

اسامی بازیگران فیلم گربه سیاه

بهاره کیان افشار در فیلم گربه سیاه

معرفی بازیگران گربه سیاه

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *