بیوگرافی همه بازیگران فیلم قهرمان + زمان پخش

معرفی فیلم قهرمان

بازیگران فیلم قهرمان را به همراه اسامی بیوگرافی+ خلاصه داستان و زمان پخش در ادامه در این صفحه از مجله شبونه مشاهده کنید.

اسامی بازیگران فیلم قهرمان با نقش و عکس بازیگران فیلم قهرمان

فیلم قهرمان

فیلم قهرمان ساخته آقایان اصغر فرهادی و الکساندر در ژانر درام اجتماعی در سال ۹۹ تهیه شد این فیلم را می‌توان بدون شرط به عنوان جدیدترین اثر اصغر فرهادی دانست ، اصغر فرهادی به عنوان کارگردان شناخته شده و مشهور بین‌الملل توانسته جایزه های زیادی را برای تهیه فیلم های جدایی نادر از سیمین و فروشنده از آن خود کند ،  که حالا منتظر اتمام فیلمبرداری این فیلم می باشد ،به همین مناسبت به بیوگرافی بازیگران خلاصه داستان و زمان پخش این فیلم خواهیم پرداخت.

بیوگرافی همه بازیگران فیلم قهرمان + زمان پخش

خلاصه داستان

هنوز جزئیاتی از خلاصه داستان این فیلم منتشر نشده است اما شنیده ها حاکی از آن است که سه بازیگر اصلی این فیلم انتخاب شده است و قرار است که فیلمبرداری آن در تابستان ۹۹ در شهر شیراز شروع شود.

بیوگرافی بازیگران و اسامی

از بازیگران این فیلم می‌توان به محسن تنابنده ،امیر جدیدی و رعنا آزادی ور نام برد.

محسن تنابنده در فیلم قهرمان

عوامل فیلم

نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: اصغر فرهادی، مجری طرح: حمیدرضا قربانی، مدیر فیلمبرداری: علی قاضی، تدوین: هایده صفی‌یاری، صداگذار: محمدرضا دلپاک، مدیر تولید: محمد یمینی، برنامه‌ریز: پریسا گرگین، دستیار اول کارگردان: امین خنکال، صدابردار: مهدی صالح کرمانی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه: مهدی موسوی، طراح لباس: نگار نعمتی، عکاس: امیرحسین شجاعی، روابط عمومی: ثمین مهاجرانی.

کارگردان فیلم سینمایی قهرمان
گویا شرکت فرانسوی Memento Films International، فروش جهانی این فیلم سینمایی را عهداه دار شده که به اعتقاد برخی تحلیل گران این فیلم جدید اصغر فرهادی می‌تواند در جشنواره بین المللی فیلم برلین نیز خوش درخشیده و بالاترین برچسب قیمت گذاری را در میان آثار سینمایی از آن خود کند.

بازیگران فیلم قهرمان | بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم قهرمان + داستان

قهرمان اولین فیلم ایرانی اصغر فرهادی پس از فیلم مشهور او به نام (Everybody Knows) خواهد بود. این فیلم با تهیه کنندگی خود اصغر فرهادی و الکساندر ماله گی، که در ساخت سه فیلم اخیر فرهادی نیز با او همکاری داشته است، ساخته می‌شود.

نمایش در جشنواره فیلم کن

فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی پس از رونمایی در جشنواره کن با بازخورد مثبت منتقدان رو به رو شد و برخی آن را بهترین فیلم این کارگردان از زمان ساخت «جدایی» توصیف کردند.

اسامی بازیگران فیلم قهرمان با نقش و عکس بازیگران فیلم قهرمان

به گزارش ایسنا، «دوید ارلیش» از مجله «ایندی وایر» در بخشی از نقدش درباره فیلم «قهرمان» نوشته: «این فیلم به اندازه «جدایی»  غیرقابل پیش بینی و غم انگیز است.

ملودرام اجتماعی فرهادی؛ با پیش بینی های سرراستی آغاز می شود که لایه به لایه با پیشروی داستان رو میشوند، در حالی که بحران اخلاقی اصلی در عمق داستان آشکار می شود

اسامی بازیگران فیلم قهرمان با نقش و عکس بازیگران فیلم قهرمان

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *