فیلم کامل مغازه دار سنندجی و شکلات ابراهیم رئیسی جنجال شد +عذرخواهی

فیلم کامل مغازه دار سنندجی و شکلات ابراهیم رئیسی جنجال شد +عذرخواهی

فیلم کامل مغازه دار سنندجی و شکلات ابراهیم رئیسی جنجال شد و عذرخواهی مغازه دار سنندجی به دلیل تعارف شکلات به رئیس جمهور را در ادامه ببینید.

فیلم کامل مغازه دار سنندجی و شکلات ابراهیم رئیسی

روز گذشته ویدیویی از مغازه دار سنندجی در فضای مجازی منتشر شد که از آقای ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان استقبال کرده و به او شکلات تعارف کرد.

این ویدیو واکنش‌های زیادی را در پی داشت و در فضای مجازی به شدت مورد انتقاد برخی از کاربران قرار گرفت.

عذرخواهی مغازه دار سنندجی

ماجرا از این قرار است ابراهیم رئیسی حین عبور از بازار سنندج با یکی از مغازه داران روبه رو شد که به او خوش آمد گفت و  شکلات تعارف کرد این ویدیو برای صاحب مغازه جنجالهایی را به وجود آورده و بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی به او حمله کردند.

فیلم کامل مغازه دار سنندجی و شکلات ابراهیم رئیسی جنجال شد +عذرخواهی

این فشارها آنقدر زیاد بود در نهایت این مغازه‌دار تصمیم گرفت در ویدیو دیگر اعلام کند که هیچ قصدی جز مهمان‌نوازی نداشته و اصلاً این رفتار برنامه ریزی نبوده است این فروشنده دست خودش را بر روی قرآن گذاشته و قسم میخورد که به خطای خود پی برده و از مردم عذرخواهی کرد.

 

رسانه های کشورمان ویدیو هایی از حضور ابراهیم رئیسی در خیابانها و بازار سنندج منتشر کردند که نشان دهنده آرامش در بازار بود و دیگر خبری از حوادث و اتفاقاتی تلخ در بازار و خیابان های سنندج نبود.

حضور ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در بین مردم و خیابان های سنندج مورد توجه رسانه های ضد انقلاب بی قرار گرفته است.

فیلم کامل مغازه دار سنندجی و شکلات ابراهیم رئیسی جنجال شد +عذرخواهی

به گفته برخی منابع خبری هر سفر استانی رئیسی به طور میانگین 17/5 میلیارد تومان برای دولت هزینه دارد. در این سفر‌ها حدود ۲۰درصد اعتبارات، صرف پرداخت حقوق و دستمزد می‌شود؛ بنابراین احتمالا رئیسی برای هر سفر به‌طور میانگین سه میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان حقوق و دستمزد می‌دهد. از سنندجی که می‌گفتند ناآرام است، فرهیختگان ویدئویی منتشر می‌کند که چیزی خلاف ادعاهای قبلیِ برخی رسانه‌هاست. به هر حال خدا را شکر که در آن کردستان عزیز، همه چیز امن و امان است و دیگر از آن ویدئوهایی که به عواطفمان چنگ می‌انداخت، خبری نیست.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. یچیزی بگم کسی نشنیده بگیره،،اینا خو شعارشون آزادی بود و هست پس چرا مغازه دار ک رسم و عرف کرد (کورد) بودن ک مهمان نوازی هست را تهدید ب مرگ کردن .پس شاشیدم ب شعارتان و وجودتان .من سلمان لر ،خوزستان،رامهرمز ،خ ولیعصر کوچه ممبینی هستم و فقط از خدا میترسم شماره خاستین تا بذارم .ببینم ارزال خایدارش از استان های دیگر کییه،😠

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *