ماجرای ممنوعیت بدنسازی بانوان در اصفهان علت آن مشخص شد

ماجرای ممنوعیت بدنسازی بانوان و زنان در اصفهان علت آن مشخص شد

انتشار 12 دی 1400 – Study time 2 minutes

ماجرای ممنوعیت بدنسازی بانوان در اصفهان علت آن مشخص شد جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای ممنوعیت بدنسازی بانوان در اصفهان علت آن مشخص شد

ماجرای ممنوعیت بدنسازی بانوان در اصفهان

تصویر حکمی از مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در فضای مجازی منتشر شده که در آن هرگونه ورزش بدنسازی و پرورش اندام زنان در اصفهان ممنوع اعلام شده است این ممنوعیت در حالی است که در سال ۱۳۹۲ ورزش بدنسازی زنان در کشور آزاد شده بود اما حالا مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان تصمیم گرفته که بدنسازی بانوان را در این استان ممنوع اعلام کند.

ماجرای ممنوعیت بدنسازی بانوان در اصفهان علت آن مشخص شد

حکم ممنوعیت بدنسازی زنان در اصفهان درحالی صادر شده که این استان ورزشکاران حرف های متعددی در رشته مچ اندازی و بدنسازی و پرورش اندام دارا می باشد اولین حضور بانوان ایران در رقابت‌های آسیایی مچ اندازی به کسب عنوان سومی آسیا منجر شده بود

خبرگزاری ایسنا در این رابطه نوشته هر چقدر تلاش کردیم تا با فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تماس حاصل کنیم اما این اتفاق بی نتیجه ماند.

ماجرای ممنوعیت بدنسازی بانوان در اصفهان علت آن مشخص شد

در بخشی از نامه مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان به رییس هیات بدنسازی این استان آمده است: “نظر به اینکه مجوز کتبی در خصوص فعالیت بانوان فدراسیون پرورش اندام در رشته‌های تحت پوشش صادر نگردیده است، لذا هر گونه فعالیت بانوان از قبیل برگزاری مسابقات، اردوهای تدارکاتی و مجوز برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری تا اطلاع ثانوی غیرقانونی است”.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *