ممنونم که منو گاز میگیری برنامه زوجی نو رو ترکوند (فیلم)

ممنونم که منو گاز میگیری برنامه زوجی نو رو ترکوند (فیلم)

برنامه زوجی نو با اجرای باربد بابایی که از شبکه نسیم پخش میشود این روز ها توانسته مخاطبان زیادی را به دست آورد این برنامه که آیتم های متعددی برای سرگرمی دارد موفق شده که فضای شادی را برای شرکت کننده ها و مخاطبان تلویزیونی فراهم کند.

روز گذشته این برنامه مطابق همیشه بر روی انتن رفت که در یکی از آیتم ها جنجال زیادی به وجود امد

زوج جوانی که در یکی از ایتم ها که باید از هم به خاطر کارهایی که کرده اند تشکر کنند آقای جوان به همسرش گفت “ممنونم که منو گاز میگیری”

این تشکر آقای جوان با تعجب شدید همسرش و باربد بابایی مواجه شد و این قسمت در شبکه های اجتماعی به شدت دست به دست شد و به آن واکنش دادند

ممنونم که منو گاز میگیری برنامه زوجی نو

«زوجی نو» مسابقه‌ای در راستای شناخت و تعامل میان زوجین، بازنمایی خلاقیت زوجین و نگاهی نو به زندگی، مدیریت بحران در زندگی، کسب در آمد و ترویج استفاده از کالای ایرانی، مدیریت اقتصاد خانواده و… با نگاه خانواده محور که این روزها از شبکه سه سیما در حال پخش است.

برنامه «زوجی نو» در روزهای شنبه الی چهارشنبه در هشتاد قسمت به تهیه‌کنندگی حامد خانی پخش می‌شود که با حضور تماشاگران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۱۴۰ زوج دو به دو با هم به رقابت می‌پردازند.

حضور و نظر کارشناسانه روانشناسان، جامعه شناسان، کارشناسان آسیب‌های اجتماعی و سلبریتی‌ها و زوج‌های خاص از جمله بخش‌های محتوایی برنامه «زوجی نو» است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *