مهسا قربانی و انسیه مافی‌ نژاد داور فوتبال کاندید قضاوت در جام‌ جهانی 2023

مهسا قربانی و انسیه مافی‌ نژاد داور فوتبال کاندید قضاوت در جام‌ جهانی 2023

مهسا قربانی و انسیه مافی‌ نژاد داور فوتبال کاندید قضاوت در جام‌ جهانی 2023 را در این بخش از مجله شبنه مشاهده نمایید.

فیفا در صفحه خود لیستی از داوران نامزد در جام جهانی 2023 را منتشر کرد که در آن نام دو داور زن ایرانی دیده میشود خانم مهسا قربان و انسیه مافی نژاد دو داور شناخته شده و مطرح ایرانی بوده که سابقه سوت زدن در مسابقات و تورنمنت های مهمی را در کارنامه ورزشی خود دارد و حالا برای مسابقات جام جهانی 2023 کاندید شده اند .

مهسا قربانی و انسیه مافی‌ نژاد داور فوتبال

مهسا قربانی و انسیه مافی‌ نژاد داور فوتبال کاندید قضاوت در جام‌ جهانی 2023

خانم مهسا قربانی سالها در عرصه مسابقات فوتبال فعالیت دارد و مسابقات زیادی را سوت زده است که آخرین آنها مسابقات جام ملت های آسیا در رده سینی مخلتف بوده است

قرار گرفتن نام ۲ داور زن ایرانی در لیست فیفا در حالی است که بیش از ۷۵۰ داور و کمک داور برای این تورنمنت انتخاب شده اند! در لیست کنونی فیفا ۵۶ داور و ۱۰۰ کمک داور زن کاندیدای حضور در آوردگاه بزرگ جام جهانی فوتبال زنان هستند.

خانم قربانی در سال 1368 به دنیا امده است و در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده اسو  توانسته فوق لیسانس خود را در این رشته اخذ نماید.

با توجه به فاکتورهای مختلف و متعدد برای رقابت‌های زیر ۱۴ سال آسیا اعزام شد. قربانی چهار سال متوالی برای این رقابت‌ها اعزام شد و در نهایت برای دوره‌ای به نام «چشم‌انداز آسیا» انتخاب شدم رفت.

همچنین ببینید: بیوگرافی انسیه مافی‌ نژاد داور فوتبال

مرحله اول این دوره در مالزی برگزار شد و مرحله دوم هم در مالدیو. قربانی در این دوره‌ها با موفقیت ظاهر شد و در نهایت سال ۲۰۱۷ به عنوان داور رسمی آسیا معرفی شد.

همیشه به قضاوت کردن در فوتبال علاقه داشتم.از زمان بچگی هم هر وقت مسابقات فوتبال را می‌دیدم همیشه به دنبال آن شخصیت خاص و «یه دونه» داور بودم. وقتی کارم را در داوری شروع کردم به من گفتند بهتر است خودت هم فوتبال بازی کنی تا با آشنایی کامل با فوتبال در امر قضاوت موفق‌تر باشی. من یکی دو سال در حد آماتور فوتبال بازی کردم و پس از آن خیلی سریع وارد این عرصه شدم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *