مهناز ذکایی داور دربی پرسپولیس و استقلال کیست و اهل کجاست

مهناز ذکایی داور دربی 103 پرسپولیس و استقلال کیست و اهل کجاست

مهناز ذکایی داور دربی پرسپولیس و استقلال کیست

مهناز ذکایی داور بین المللی فوتبال اهل تهران بوده که دربی 103 بین پرسپولیس و استقلال را در اتاق VAR بررسی میکند او به همراه مهسا قربانی قرار است که داوری اتاق var باشند که اولین بار است در تاریخ فوتبال ایران از این تکنولوژی در لیگ برتر استفاده میشود.

مهناز ذکایی داور دربی پرسپولیس و استقلال کیست و اهل کجاست

مهدی تاج در حاشیه مراسم روز جهانی فوتبال زنان اظهار داشت: حال فوتبال زنان ایران بهتر از گذشته است و این روز را هم به مردان و هم به زنان فوتبالیست تبریک می گویم.

شهرآورد صد و سوم بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، چهارشنبه ۲۳ اسفند برگزار می‌شود.

پیش از این مهسا قربانی به عنوان اولین داور زن ایرانی برای حضور در اتاق VAR این بازی انتخاب شده بود.

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در مراسم روز جهانی فوتبال زنان، از حضور مهناز ذکایی در اتاق VAR داربی خبر داد.

مهناز ذکایی داور دربی پرسپولیس و استقلال کیست و اهل کجاست

او در ارتباط با افتخارات تیم ملی بانوان بیان کرد: تیم فوتبال بانوان کشورمان در رده سنی زیر ۱۴، ۱۷ و ۲۰ سال در رقابت‌های کافا توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد. کافا یک تورنمنت بسیار با اهمیت در AFC است و تیم‌های خوبی در آن شرکت می‌کنند و فدراسیون فوتبال حمایت، تشویق و تکریم بانوان را به صورت جدی در دستور کار خود دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری دربی ۱۰۳ بین دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس گفت: امروز در استانداری جلسه داشتیم و این بازی قطعاً روز چهارشنبه برگزار می‌شود. خانم‌ها قربانی و ذکایی و موعود بنیادی فر در اتاق VAR حضور دارند و داوران دربی تماماً ایرانی خواهند بود.

بیوگرافی

مهناز ذکایی (زادهٔ ۲۲ آبان ۱۳۶۸ داور فوتبال اهل ایران است. وی در مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان ایران و همچنین مسابقات بین‌المللی تحت نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا داوری می‌کند. او همچنین از سال ۲۰۱۸ در لیست داوران بین‌المللی فیفا قرار دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *