میلاد عبادی پور تابعیت لهستان را قبول کرد آیا میلاد عبادی پور پناهنده شد؟

میلاد عبادی پور تابعیت لهستان را قبول کرد آیا میلاد عبادی پور پناهنده شد؟ جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

میلاد عبادی پور تابعیت لهستان دریافت کرد

والیبالیست ملی پوش کشورمان از کشور لهستان تابعی دریافت کرد ولی به این منظور نیست که پناهنده شده یا دیگر در تیم ملی ایران باززی نکند.

میلاد عبادی پور تابعیت لهستان را قبول کرد آیا میلاد عبادی پور پناهنده شد؟

او مثل بسیاری از ایرانی های خارج نشین دو تابعیتی میشود و البته در صورت تمایل میتواند که تیم ملی لهستان را به عنوان تیم ملی خود انتخاب کند اما با توجه حس ایران دوستی که این والیبالیست دارد او برای ایران بازی خواهد کرد.

این تابعیت به معنی جدایی عبادی پور از ایران و پیوستنش به تیم ملی لهستان نیست و فقط برای تسهیل در سفر این تابعیت به عبادی پور داده شده است.

میلاد عبادی‌پور قره‌حسنلو متولد زادهٔ ۲۵ مهر ۱۳۷۲ در ارومیه بازیکن والیبال اهل ایران و عضو تیم ملی والیبال ایران و باشگاه والیبال اسکرا بلچاتوف لهستان است.

او سابقهٔ حضور در تیم ملی نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان ۲۰۱۳ و حضور در تیم ملی جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را در کارنامهٔ خود دارد. وی همچنین جوان‌ترین بازیکن ایران در مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۴ بود.

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا