نامه دکتر قاسم جان بابایی به رئیس جمهور درباره کرونا جعلی است

نامه دکتر قاسم جان بابایی به رئیس جمهور درباره کرونا جعلی است

نامه دکتر قاسم جان بابایی به رئیس جمهور درباره کرونا جعلی است به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

نامه در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود که در آن معاون وزیر بهداشت به رئیس جمهور نوشته که 45 نفر در ایران مبتلا به ویروس کرونا شده اند و 5 نفر از آنها فوت کرده است.

نامه دکتر قاسم جان بابایی

این نامه ترس و دلهره زیادی را بر دل مردم انداخته و کاربران شبکه های اجتماعی واکنش های زیادی به آن نشان دادند.

نامه دکتر قاسم جان بابایی به رئیس جمهور درباره کرونا جعلی است

واکنش دکتر قاسم جان بابایی به ویروس کرونا در ایران

دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت درباره این نامه واکنش نشان داد و آن را جعلی دانست او گفت که هیچگاه معاون وزیر به رئیس جمهور نامه نمینویسد و این نامه از طرف من کاملا دروغ و جعلی میباشد.

او گفت که این نامه سرتا سرش ایراد میباشد و از نظر نگارشی کاملا مشخص است که غلط است و از همه مهمترین نامه نوشتن به رئیس جمهور وظیفه وزیر است .

ایشان با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال 2017 به عنوان معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد.

همچنین ببینید: علائم ویروس کرونا چیست؟ 

لازم به ذکر است که ویروس کرونا این روزها به تیتر اول رسانه های جهان تبدیل شده است.

شبکه خبری شین‌هوآ نت چین نیز از هزار و ۸۴۳ مورد جدید ابتلا و ۱۳۹ مورد مرگ جدید بر اثر ویروس کرونا، در روز شنبه در استان هوبی، کانون انتشار این ویروس، خبر داد.

این در حالی است که به گزارش رویترز یک گردشگر ۸۰ ساله چینی مبتلا به ویروس کرونا در فرانسه درگذشت. این اولین مورد مرگ بر اثر این بیماری در اروپا و چهارمین در خارج از مرزهای چین است.

همزمان ۷۰ نفر دیگر از سرنشینان کشتی کروز در ژاپن به آزمایش ویروس کرونا پاسخ مثبت نشان دادند و به قرنطینه رفتند. شمار کلی مبتلایان به ویروس کرونا در این کشتی ژاپنی به ۳۵۵ تن رسید. کشتی پرنسس دایموند با سه هزار و ۷۰۰ سرنشین از سوم فوریه و ورود به یوکوهامای ژاپن قرنطینه شده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *