نرخ دیه سال 99 مبلغ 270 تا 330 میلیون اعلام شد + جزئیات خبر

نرخ دیه سال ۹۹ مشخص شد +جزئیات خبر را در ادامه در این بخش از مجله شبونه بخوانید.

سخنگوی قوه قضاییه مبلغ نرخ بیمه سال ۹۲ را مبلغ ۲۷۴، ۳۳۰ میلیون اعلام کرد و برای ما های غیر حرام ۲۷۰ میلیون تعیین کرد.

غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری که از شبکه اینترنتی عدالت پخش شد به سوال خبرنگاران درباره  نرخ دیه سال ۹۹ بیان کرد به موجب قانون در پایان هر سال برای سال جدید قوه قضاییه مبلغی را برای تعیین مبلغ جدید دیه  اعلام می‌کند که این موضوع در جلسه شورای عالی قضایی تصمیم گیری شد و قرار شد در ماه های حرام نرخ دیه  رشد ۲۰ درصدی نسبت به سال ۹۸  داشته باشد و مبلغ به ۳۳۰ میلیون تومان رسید.

نرخ دیه سال 1399 اعلام شد + جزییات خبر

وی افزود مبلغ در سال ۹۸ در ماه‌های غیرحرام ۲۷۰ میلیون بود که به ۳۳۰ میلیون رسید و از اوایل فروردین ماه سال ۱۳۹۹ اجرا خواهد شد.

بیشتر ببینید : فیلم حرف های امیر حسین رستمی در برنامه فرمول یک باعث قطع برنامه شد 

تعیین نرخ دیه زن  در سال ۹۹

درباره تعیین نرخ دیه زن جزئیات آن هنوز مشخص نشده است.

ماه های حرام کدام ماه ها هستند؟

دیه  در سال 98برای ماههای حرام به ۳۳۰ میلیون رسیده است که این ماهها ۴ ماه قمری را از جمله محرم رجب، ذی العقده ، ذی الحجه را شامل می‌شود.

در این  جا سوالاتی بر ای مخاطبان به وجود می آید که آیا  بیمه ۹۹ می‌تواند برای بیمه شخص ثالث تغییراتی را به وجود آورد ، میزان تعهدات مالی شرکتهای بیمه در بیمه شخص ثالث در سال ۹۰ و ۹۱ به ۱۱ میلیون تومان افزایش پیدا کرد و بر همین اساس در صورت بروز حادثه مالی در شرایط فیلم نیاز به گزارش مقامات انتظامی و کروکی پلیس نیست.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا