فیلم / نیلوفر مردانی عذرخواهی کرد حواسم نبود روسری ام افتاده است

فیلم / نیلوفر مردانی عذرخواهی کرد حواسم نبود روسری ام افتاده است

عذرخواهی نیلوفر مردانی اسکیت باز تیم ملی کشورمان باعث شد که حجم انتقادات از او کاهش یابد.

نیلوفر مردانی اسکیت باز تیم ملی کشورمان که چندی پیش در مسابقات بین المللی در ترکیه حضور پیدا کرد و توانست مقام اول را به دست آورد در مراسم اهدای جام بدون روسری حاضر شد و جنجال زیادی را به وجود آورد .

فیلم عذرخواهی نیلوفر مردانی اسکیت باز

بسیاری از رسانه‌های معاند و غربی این کار او را اعتراض به حجاب اجباری عنوان کردند در نهایت امروز نیلوفر مردانی در مصاحبه ای اعلام کرد که متوجه نشده روسری از سرش افتاده است و از همه نظر خواهی کرد .

چندی پیش نیز الناز رکابی بازیکن تیم ملی سنگنوردی بانوان کشورمان هنگام حضور در مسابقات بدون پوشش حجاب چه شد که او هم حسابی مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و در نهایت بعد از گذشت چند روز از این اتفاق عذرخواهی کرد.

الناز رکابی بعد از حضور در ایران با وزیر ورزش دیداری داشت انتقادات از الناز رکابی و نیلوفر مردانی توسط رسانه‌های داخلی کشور آنقدر زیاد بود که آنها عذرخواهی کردند.

نیلوفر مردانی (زادهٔ ۱۳۷۲)[۱] ورزشکار اسکیت سرعت اهل ایران و عضو تیم ملی اسکیت سرعت ایران است.  او سابقهٔ حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ و مسابقات قهرمانی جهان اسکیت سرعت با تیم ملی ایران را دارد. آخرین مقام قهرمانی کسب‌شده از سوی مردانی، جایگاه نخست در مسابقات اسکیت ترکیه در سال ۲۰۲۲ بوده‌است

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا