بیوگرافی هرمز شجاعی مهر و همسر و فرزندانش دختر و پسرش +عکس اینستاگرام

بیوگرافی هرمز شجاعی مهر مجری تلویزیون متولد ۳ آذر ۱۳۳۵ در شهر بابل  است در این صفحه بیوگرافی هرمز شجاعی مهر و همسرش و فرزندانش دخترش ندا و نسیم و پسرش امین  همراه با اینستارگرام و عکس و زندگینامه او مشاهده نمایید.

آقای شجاعی مهر از مجریان با سابق تلویزینی بوده که سالهاست در این عرصه فعالیت حرفه ای دارد او را بیشتر به عنوان مجری برناه سیمای خانواده میشناسند که سالهای زیادی مجریگری این برنامه را بر عهده داشت و خیلی خوب توانست این برنامه را سالها اجرا کند.

بیوگرافی هرمز شجاعی مهر و همسرش نفیسه طاهری و دختر ندا +اینستاگرام و عکس

بیوگرافی هرمز شجاعی مهر

هرمز شجاعی‌ مهر مجری تلویزیون می باشد و در ۳ آذر ۱۳۳۵ در شهر بابل زاده شده است.

تحصیلات شجاعی مهر

در رشته تعاون، تامین اجتماعی مدرک کارشناسی را دارا می باشد.

بیوگرافی هرمز شجاعی مهر و همسرش نفیسه طاهری و دخترش ندا شجاعی مهر +اینستاگرام و عکس

شروع فعالیت هنری

آقای شجاعی فعالیتش را از رادیو آغاز نموده و بعد به تلویزیون رسید.

برادر او یک گریمور طراح دکور بود که در گروههای تئاتر فعال بود و همین باعث شد که هرمز به گروه تئاتری به اسم مامتی معرفی شود و فعالیت خود را آغاز کند. ولی همیشه از سوی کارگردان‌ها به خاطر صدای زیبایش به کار در رادیو تشویق می‌شد.

آغاز فعالیتش در رادیو

هرمز شجاعی مهر در سال ۱۳۵۳ برای کامل کردن تحصیلاتش با تهران آمد و در همان سال هم تست گویندگی داد و در رادیوانتخاب شد، ولی به خاطر ماجرای انقلاب از رادیو فاصله گرفت وبه سربازی رفت.
در سال ۱۳۶۲ دوباره فعالیتش را در رادیو آغاز نمود.

 

بیوگرافی هرمز شجاعی مهر و همسرش نفیسه طاهری و دختر و پسرش +اینستاگرام و عکس

او میگوید برادرم در شهر بابل هنرمند نقاش بود. همان زمان گروه تئاتری در شهر ما تشکیل شده بود که در دبیرستان و بعد از آن در سطح شهر نمایش اجرا می‌کردند. آنها برای اینکه نمایش جدید خود را روی صحنه ببرند گریمور نداشتند و به همین خاطر برادرم که نقاش بود، کار گریم این گروه تئاتری را انجام می‌داد. در همان تئاتر نیاز به یک پسربچه کوچک داشتند و من که آن زمان دوم دبستان بودم در آن تئاتر بازی کردم که این اولین تجربه من در زمینه هنر بود.

همچنین ببینید

بیوگرافی عباس موزون مجری برنامه زندگی پس از زندگی و همسرش +اینستاگرامبیوگرافی عباس موزون مجری برنامه زندگی پس از زندگی و همسرش

اولین اجرای هرمز شجاعی مهر با صبح بخیر ایران

برنامه «سلام صبح بخیر» اولین برنامه‌ای بود که در آن زمان در رادیو اجرا کردم. این برنامه یکی از اولین برنامه‌های زنده رادیویی بود. بعد از آن برنامه «خانواده» را دوباره در رادیو احیا کردند.

بعد از ۱۰ سال کار در رادیو شجاعی مهر با برنامه تهران بیست که در سال ۷۱ پخش می شد به تلویزیون وارد شد.
وی با برنامه سیمای خانواده که از شبکه یک سیما پخش میشد مشهور شد.

بیوگرافی هرمز شجاعی مهر مجری سیمای خانواده

در سال ۱۳۷۸ هرمز شجاعی‌مهر تصمیم به منتشر یک مجله به اسم خانواده سبز گرفت.

امروز خودش صاحب امتیاز و مدیر مجله نیز می باشد. این مجله هر ۱۵ روز یکبار انتشار می‌شود.

هرمز شجاعی مهر سالهاست که ازدواج نموده است، ولی تا به حال هیچ گونه عکسی از همسرش انتشار نشده و مصاحبه‌ ای هم با وی نشده است.

همسر و فرزندان هرمز شجاعی مهر

همسر آقای مجری نفیسه طاهری  میباشد

بیوگرافی هرمز شجاعی مهر مجری سیمای خانواده و همسرش نفیسه طاهری و دختر و پسرش +اینستاگرام و عکس

هرمز دارای سه فرزند می‌باشد دو دختر به نامهای ندا و نسیم و یک پسر به نام امین می باشد

در سال ۹۵ خبر ناراحت‌کننده‌ای درباره ابتلای سرطان حنجره این مجری توانمند کشورمان از تلویزیون پخش شد و از مردم برای سلامتی ایشان درخواست دعا کردند. ولی بعد از چند ساعتی این خبر به کلی تکذیب شد،چون آقای شجاعی مهر فقط به علت بیماری تیروئید در بیمارستان بستری شده بودند.

آقای شجاعی مهر! چرا پیر نمی‌شوید؟

خیلی‌ها به من گفته‌اند و می‌گویند كه ما هر وقت شما را دیده‌ایم همیشه همینطور بوده‌اید، اما واقعیت این است كه من خیلی عوض شده‌ام و تغییرات ظاهری و پیر شدن در من آرام اتفاق می‌افتد، اما چون مردم دائم من را از تلویزیون می‌بینند، این تغییرات خیلی برایشان مشخص و واضح نیست.

بیوگرافی هرمز شجاعی مهر مجری سیمای خانواده و رهبر انقلاب

این ظاهر شما دست خودتان است؟ مثلا اگر بخواهید موهایتان را كوتاه كنید، مدلش را عوض كنید یا ریشتان را بزنید، امكانش هست؟

تا به حال نخواستم این كار را انجام بدهم ببینم می‌گذارند یا نه، ولی من فكر می‌كنم خود مردم خیلی جا بخورند چون 30 سال مرا با این چهره دیدند و خودم هم دوست ندارم تغییری ایجاد كنم.

همچنین ببینید:

بیوگرافی عباس موزون مجری برنامه زندگی پس از زندگی و همسرش +اینستاگرامبیوگرافی قدسیه صالحی مجری و همسرش و فرزندش + اینستاگرام

جالب‌ترین و عجیب‌ترین درخواست مردمی از شما چه بوده؟

عجیب نبوده، اما چیزی كه از من زیاد خواسته شده این بوده كه در مراسم خواستگاری و عروسی آنها شركت كنم.

در مراسم خواستگاری؟! تا به حال قبول كرده‌اید؟

بیوگرافی هرمز شجاعی مهر و همسرش نفیسه طاهری و دختر و پسرش +اینستاگرام و عکس

بله زیاد رفتم، البته برای من سخت هم بود كه كجا می‌روم، چون با محیط آشنایی نداشته‌ام و به هر حال غریب بوده‌ام. این را برای خودنمایی نمی‌گویم، ولی معمولا كسانی از من خواسته‌اند كه با آنها خواستگاری بروم كه از سطح زندگی پایین‌تری برخوردار بودند و به نوعی می‌خواستند شجاعی‌مهر اعتبارشان باشد.

فیلم کامل صحبت های هرمز شجاعی مهر در خندوانه


او میگوید درباره فعاليت هاي خود در راديو گفت: “من از 25 سال پيش فعاليتم را در راديو شروع كردم و دوشنبه شب هفته گذشته با تهيه كنندگي برنامه “راه شب” در راديو بازنشست شدم. به ياد دارم كه 20 سال پيش فعاليتم را در برنامه “راه شب” به عنوان گوينده شروع كردم. البته برنامه تا هشت سال به صورت زنده پخش مي شد، اما به مرور زمان برنامه توليدي شد. تا اينكه اواخر اعلام كردند گويندگان تلويزيون نمي توانند در راديو هم به عنوان گوينده فعاليت داشته باشند و من به ناچار در راديو گويندگي نكردم و تهيه كنندگي برنامه “راه شب” را بر عهده داشتم.”

وي افزود: “من به گويندگي در راديو و تلويزيون علاقمندم وهمان طور كه اشاره كردم من انتخاب كننده نبودم كه بخواهم گويندگي در تلويزيون را انتخاب كنم. البته هر كدام از رسانه هاي راديو و تلويزيون فضاهاي خاص خودشان را دارند و نمي توان يكي را بر ديگري ترجيح داد، اما من خودم را راديويي مي دانم، چرا كه در راديو برنامه اجرا نكردم، بلكه با اين رسانه زندگي كردم.”

وي در ارتباط با تهيه كنندگي برنامه “راه شب” در هفته گذشته اشاره كرد: “علي سلمان طاهري سردبير، عليرضا جاويدنيا و فاطمه نيرومند گويندگان و بابك هاشمي صدابردار بدون اينكه از قبل به من حرفي زده باشند، نوارهاي گذشته من را (23 قبل)  از آرشيو پيدا و بخش هايي از گزارشگري و گويندگي برنامه هاي مختلف را انتخاب كرده بودند و آن شب براي پخش گذاشتند. كار اين دوستان برايم خيلي شيرين بود و فكر نمي كردم كه اين گونه از من تقدير كنند. همان موقع هم در راديو اعلام كردم كه من و راديو دو عضو جدائي‌ناپذير هستيم، چرا كه شجاعي مهر 20 سال با مردم از طريق برنامه “راه شب” صحبت كرده و هرگز نمي تواند از اين رسانه جدا شود. اكثر شنوندگان راديو شامل پرستاران، رانندگان و كاركنان شهرداري هستند و من خيلي لذت مي بردم از اينكه براي اين قشر زحمتكش فعاليت مي كنم.”

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *