هر ۱۰ دقیقه یک نفر به دلیل کرونا در ایران جان می دهد!

هر ۱۰ دقیقه یک نفر به دلیل کرونا در ایران جان می دهد!

هر ۱۰ دقیقه یک نفر به دلیل کرونا در ایران جان می دهد! این اماریست که کیانوش جهانپور سخنگو وزارت بهداشت به صورت رسمی اعلام کرد و از مردم درخواست کرد که از خانه هایشان بیرون نیایند تا این تلفات بیشتر از این نشود.

هر ۱۰ دقیقه یک نفر به دلیل کرونا در ایران جان می دهد!

هر ۱۰ دقیقه یک نفر به دلیل کرونا در ایران جان می دهد!

متاسفانه عده ای از مردم هیچ توجهی به مسئله هشدار کرونا ندارند و همچنان به زندگی عادی خود مشغولند!

گویا این افراد تا رخت سیاه عزیزان خود را بر تن نبینند و با چشمان خود بر روی جسد عزیزان خود آهک نریزند این هشدارها را جدی نمیگیرند آنها فکر میکنند که مرگ فقط برای همسایه است و این ویروس به سراغ آنها نمی آید.

اما دیروز وزارت بهداشت ایران آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان به ویروس کرونا را اعلام کرد که (در بیمارستان شناسایی شده اند) براساس آن تعداد مبتلا شده بیماری کرونا به ۱۳ هزار و ۹۳۸ نفر رسیده و تعداد افرادی که جان خود را در اثر ابتلا از دست داده اند نیز به ۷۲۴ رسیده است.

بنا به گفته آقای جهانپور در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۱۳ به جان باختگان ویروس کرونا در ایران اضافه گردیده و تعداد کل را به ۷۲۴ رسانده است.

این مقام ارشد وزارت بهداشت همچنین گفت که در شبانه روز گذشته تعداد یک هزار و ۲۰۹ نفر مورد جدید ابتلا به بیماری کرونای ۲۰۱۹ در ایران شناسایی شده است.

به گفته وی همچنین تعداد ۴ هزار و ۵۹۰ نفر نیز پس از ابتلا به این ویروس بهبود یافته اند.

روز گذشته تعداد جان باختگان ویروس کرونا در ایران ۶۱۱ نفر و تعداد مبتلایان ۱۲ هزار و ۷۲۹ نفر اعلام شده بود.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *