بیوگرافی هستی مهدوی فر بازیگر و همسرش کیست +عکس
هستی مهدوی فر بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون است او متولد 21 آذر 1370 در تهران است و مجرد میباشد.

بیوگرافی هستی مهدوی فر بازیگر و همسرش کیست +عکس

بیوگرافی هستی مهدوی فر

هستی مهدوی فر بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون است او متولد 21 آذر 1370 در تهران است و مجرد میباشد. مدرک تحصیلی هستی مهدوی فر لیسانس رشته گرافیک است قد هستی مهدوی فر 156 سانتی متر بوده و از سال 1389 تا کنون در عرصه بازیگری فعالیت میکند.

هستی مهدوی فر در سریالهای جراحت ، مادرانه ، گذر از رنج‌ها ، حانیه ئ سایه بان بازی کرده است.

بیوگرافی هستی مهدوی فر بازیگر و همسرش کیست +عکس

هستی مهدوی فر کیست و اهل کجاست

در بیوگرافی هستی مهدوی فر آمده است این بازیگر جوان و تازه کار سینمای ایران در 21 آذر ماه سال 1370 در شهر تهران به دنیا امده است تحصیلات دانشگاهی داشته و در رشته گرافیک با مدرک کارشناسی فارغ التحصیل شده است.

عکس هستی مهدوی فر

عکس هستی مهدوی فر

نام وی با اسم خوانده می شود که هستی و نام دیگرش مهدخت مهدوی فر است. وی دارای دو برادر می باشد و پدرش را جند سالی است که دست داده است.

عکس مهدخت مهدوی فر و برادرش

بیوگرافی هستی مهدوی فر,عکس هستی مهدوی فر

استارت بازیگری و فعالیت هنری

آغاز حرفه بازیگری وی در سریال جراحت بود که باعث معرفی وی به مخاطبان و همینطور موفقیت و شهرتش شد. با بازی خوب و چهره منحصر بفرد و معصومانه وی نظر فیلم سازان و تهیه کنندگان به وی جلب شد و در سریال مادرانه نیز به ایفای نقش پرداخت.

 

او از بازیگران زن جوان است که خیلی زود پله های شهرت و موفقیت را طی کرد و به یکی از چهره های مطرح سینما و تلویزیون تبدیل شد. سریال گذر از رنج ها و حانیه نیز از جمله بازی های وی در کارنامه هنری می باشد.

بیوگرافی هستی مهدوی فر,عکس هستی مهدوی فر

عکس های اینستاگرام هستی مهدوی فر

شایعه ازدواج و وضعیت تاهل

بازیگر ایرانی درباره شایعه ازدواجش گفت که من از خبرهای کذب و شایعات بیزارم و خبر ازدواجم را تکذیب می کنم و هنوز به این مرحله از زندگیم فکر نکردم و تصمیم ازدواج ندارم وی هنوز مجرد و تا بحال ازدواج نکرده است.

همچنین ببینید:

شایعه رابطه عاشقانه با سردار آزمون

در پی عکس های دو نفره هستی مهدوی فر و فوتبالیست معروف کشورمان ، سردار آزمون
شایعات دوباره قوت گرفت و وی نیز همه این خبرها را تکذیب کرد.

عکس هستی مهدوی فر و سردار آزمون

بیوگرافی هستی مهدوی فر,عکس هستی مهدوی فر

تفریحات و علاقه مندی ها

در بیوگرافی هستی مهدوی آمده است او عاشق سفر کردن و حیوانات مخصوصا سگ و اسب می باشد و با حیوانات دوستی نزدیک دارد. وی با عکسی از خود و آغوش کشیدن سگ بزرگی را منتشر کرد که بدون ترس و واهمه با وی عکس گرفته بود.

 

اسامی فیلم های هستی مهدوی فر

  • سوت پایان
  • زبان مادری
  • پرستوهای عاشق
  • جیوه
  • بیداری
  • نیم
  • چهارشنبه
  • ۵۰ کیلو آلبالو
  • لابی
  • کمدی انسانی
  • آذر
  • ماجرای نیمروز: رد خون
  • هفت و نیم
  • ملاقات با جادوگر

عکس های بازیگران زن ایرانی

بیوگرافی هستی مهدوی فر + تصاویر شخصی و اینستاگرام

شروع بازیگری در سریال باکیفیت

ایشان در خصوص این سوال می گوید :بله من بازیگری را 5 سال پیش با بازی در سریال جراحت آغاز کردم. این سریال عوامل حرفه‌ای و بازیگران کار بلدی داشت. افزون بر این ها در ماه مبارک رمضان که توجه‌ها نسبت به تلویزیون بیشتر می شود پخش می‌شد من شروع خوبی داشتم و بابت این قضیه خوشحالم و بعد از آن رهای مادرانه سبب درخشش بیشتر شما در تلویزیون شد.

همچنین ببینید:

مادرانه هم سوژه‌ی خوبی داشت و رها از آن دسته نقش هایی بود که می توانستی روی آن به خوبی مانور بدهی.

تیپ و مدل مانتو هستی مهدوی فر

بیوگرافی هستی مهدوی فر + تصاویر شخصی و اینستاگرام

مصاحبه و گفتگو

تو در سریال مادرانه نقش رها را بازی میکنی که درگیر اعتیاد است. آن هم در سن کم. برای نزدیک شدن به این نقش چه کردی؟

من سر فیلم «سوت پایان» با دخترانی هم که اعتیاد داشتند، از نزدیک آشنا شدم. برای «مادرانه» هم همان تجربه کمکم کرد. از طرف دیگر در پیش تولید «مادرانه» یک آقا از کمپ های ترک اعتیاد به کمکمان آمد تا ما را با شرایط و ویژگی های یک دختر معتاد آشنا کرد. در نهایت هم یکی از دوستانم که به دلیل اعتیاد از همسرش جدا شده بود، خیلی به من برای ایفای این نقش کمک کرد. البته معمولا من بزرگترین کمکم را از فیلم ها می گیرم. برای همین قبل از شروع فیلم برداری، فیلم هایی در این مضمون دیدم تا ذهنم آمادگی پیدا کند. اعتیاد، تنها مسئله ای است که من در زندگی ام واقعا از آن میترسم. با اینکه کلا آدم نترسی هستم. من هر وقت کسی را دیده ام که اعتیاد داشته، از او فاصله گرفته ام.

بیوگرافی هستی مهدوی فر + تصاویر شخصی و اینستاگرام

همچنین ببینید:

فکر می کنی دلیل عمده ای که جوانها به مهاجرت فکر می کنند، چیست؟

متاسفانه، این مسئله از اتفاقات خیلی کوچک نشات می گیرد که رفته رفته تبدیل به عقده می شود و باقی می ماند. مثل زخم سر بازی که می ماند و عفونی می شود و به جامعه سرایت می کند. وقتی چنین عقده هایی باقی می مانند، کمکم نسبت به جامعه و کشور خود بی اعتماد و کم علاقه می شوی و دلت می خواهد از این سرزمین دل بکنی و بروی. مثلا یک دختر جوان اینجا کار می کند و درآمد دارد اما نمی تواند یک ماشین برای خودش بخرد.

رفته رفته این تلاش زیاد و دستیابی نداشتن به امکانات معمول به واسطه مشکلات مالی و… تبدیل به عقده می شود. تصور می کنی ایجا نمیتوانی رشد کنی و همین می شود که مهاجرت را در ذهن برخی جوان های امروزی پررنگ کرده است. بگذارید یک مثال بزنم. در دنیا داشتن یک اینترنت پرسرعت امروزه یکی از بدیهی ترین و ساده ترین امکانات است. هر جایی بروی می توانی همزمان از اینترنت با سرعت بالا استفاده کنی و به کارهایت برسی اما وقتی در خودت این اتفاق نمی افتد (اگرچه به نظر اتفاق کوچکی م یرسد) اما تبدیل به دلیلی برای مهاجرت می شود.

بیوگرافی هستی مهدوی فر + تصاویر شخصی و اینستاگرام

اگر روزی یکی از نزدیکانت دچار اعتیاد شود، باز هم از او فاصله می گیری؟

(فکر میکند) من مطمئنا همه تلاشم را می کنم که او را از این گرفتاری نجات دهم. ولی متاسفانه عقیده ای به ترک واقعی ندارم. ترک، مال موتور و دوچرخه است (میخندد).

اهل هیجان

خیلی؛ کار من، یعنی بازیگری، خودش سراسر هیجان و ماجراجویی است چون هر بار درگیر حسی با کاراکتری می شوی که خیلی متفاوت است و باید کشفش کنی ولی از وقتی درگیر سینما شدم، زندگیام از حالت عادی خارج شد.

فعالیت در نجوم

من قبلا نجوم کار می کردم و اکثرا خانه نبودم و در بیابان و کویر سفر می رفتم. خیلی نجوم را دوست دارم چون خیلی اتفاقات جالبی در این فضا می افتد اما متاسفانه ۴،۳ سال است دیگر فرصت پرداختن به نجوم را نداشته ام.

من تقریبا در تمام وقتهای خالی ام،فیلم می بینم. متاسفانه کتاب خواندنم کمی کم شده. ورزش هم می کنم

ورزش خاصی را دنبال میکنی؟

ورزشکار حرفهای نیستم اما بدنسازی، شنا و سوارکاری می کنم. ورزش برایم، بیشتر حکم تفریح دارد.

در «مادرانه» رها، دختری است که با خانوادهاش درگیر است. خودت ارتباطت با پدر و مادرت چطور است؟

پدرم فوت شده و من با مادر و برادرهایم زندگی می کنم. ارتباط خیلی خوبی هم با آنها دارم.

بیوگرافی هستی مهدوی فر,عکس هستی مهدوی فر

مشوق های هستی مهدوی فر

هم مادر و هم برادرم مشوق من در این کار هستند. من برعکس خیلی ها اصلا با خانواده ام سر مسئله بازیگر شدن و کار سینما مشکل نداشتم. اصلا دوست داشتند که من فعالیت هنری داشته باشم ولی مادرم کمی به دلیل نقشم در «مادرانه» اذیت شده. به هر حال شاید برایش سخت باشد که من را در قالب یک معتاد ببیند. برادرم هم هر شب «مادرانه» را دنبال می کند و می گوید دوستانش معتقدند خانواده هایشان بعد از پخش «مادرانه» بیشتر روی رفتارها و رفت و آمدهایشان حساس شده اند (می خندد). البته راست هم می گوید. در شبکه اجتماعی هم متوجه چنین بازخوردی شدم. البته من از زاویه مثبت به این ماجرا نگاه می کنم. این نشان می دهد که سریال دیده شده و تاثیرگذار بوده است. یک سوتی از ما گرفتند، دیدم تصویرش ۳۳ هزار بار به اشتراک گذاشته شده بود! این خیلی جالب بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *