همخوابی زن سیستانی با مرد غریبه برای تهیه آب خوردن (فیلم)

همخوابی زنی برای آب در بلوچستان با مرد غریبه (فیلم)

همخوابی زن سیستانی با مرد غریبه برای تهیه آب خوردن (فیلم) و جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

نماینده مردم چابهار امروز در مجلس گفت که یک زن سیستانی که شرافت اش از من و آقای رئیس جمهور و رئیس مجلس بیشتر بود به خاطر تامین آب برای فرزندانش تن فروشی کرد و سپس خود را دار زد

همخوابی زنی در بلوچستان با مرد غریبه

این نماینده همچنین مقداری از آب شرب چند روستای سیستان بلوچستان را به همراه خود به مجلس اورده که کاملا گِل آلود بود و گفت باید رئیس جمهور و رئیس مجلس از این آب بخورند سپس یک لیوان از این آب آلوده ریخت و خودش خورد که در زیر مشاهده میکنید.

آقای نماینده چابهار همچنین مقداری از آب شرب گل آلودی را که مردم آن منطقه مصرف میکنند به مجلس اورد و یک لیوان از این آب را خورد و رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه را نیز دعوت کرد که از این آب آلوده که مردم شهراش میخورد استفاده کنند.

فکر می‌کنم دیگر الان این فیلم به دست روسای جمهور و مجلس رسیده است. نه تنها آنها بلکه احمدی نژاد و خاتمی هم آن را دیده‌اند. اگر مرحوم هاشمی هم زنده بود، قطعا این فیلم را می‌دید. علی لاریجانی، حداد عادل و حتی مهدی کروبی محصور هم به احتمال زیاد این فیلم را دیده‌اند.

همخوابی زن سیستانی با مرد غریبه برای تهیه آب خوردن (فیلم)همخوابی زنی در بلوچستان با مرد غریبه برای تهیه آب خوردن (فیلم)

فکر می‌کنید بعد از دیدن این فیلم خواب‌شان برده؟ زنی به خاطر آب آشامیدنی تن فروشی کرده است؟ جا دارد که بمیریم با شنیدن این خبر!

دوران جنگ را فاکتور می‌گیریم که شرایط خاص خودش را داشت. در سال‌های بعد از جنگ چه کرده‌‌اید که هنوز برخی از مردم سیستان و بلوچستان مجبور هستند برای خوردن آب به «هوتِگ یا هوتَک» سر بزنند. می‌دانید اینها چیست؟ هوتِگ یا هوتَک نام گودال مصنوعی و یا طبیعی نسبتاً بزرگی است که آب حاصل از بارندگی‌ها در آن هدایت و جمع آوری می شود تا در طول سال به مصارف کشاورزی و آشامیدنی انسان و حیوانات اهلی و وحشی می‌رسد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *