همسر آرش برهانی را ببینید (عکس پسر آرش برهانی)

همسر آرش برهانی را ببینید (عکس پسر آرش برهانی)

همسر آرش برهانی را ببینید (عکس پسر آرش برهانی) که در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته را در این صفحه ببینید.

همسر آرش برهانی را ببینید

همسر آرش برهانی را ببینید (عکس پسر آرش برهانی)

آرش برهانی فوتبالیست معروف کشورمان که سالها در تیم استقلال تهرانی بازی میکرد این روزها در دوران بازنشستگی خود به سر میبرد و توانسته این روزها هم در تیم استقلال در کسوت مربیگری فعالیت داشته باشد و در کنار فرهاد مجیدی هدایت استقلال را در دست بگیرد.

او سالهای زیادی در تیم استقلال و تیم ملی ایران به عنوان فوتبالیست حضور داشته است و بارها به عنوان آقای گل لیگ برتر انتخاب شده است.

آقای برهانی در 23 شهریور 1362 در شهر کرمان به دنیا امده است او در یک خانواده 9 نفره متولد شد و با سختی های زیادی توانست خود را در فوتبال به یک چهره شناخته شده تبدیل کند.

آرش برهانی سالها به عنوان ستاره استقلال و تیم ملی حضور داشت و توانسته بود به محبوبیت زیادی برسد.

ابتدا در تیم میلاد کرمان دروازه بان بود اما بعد از مدتی با توجه به توانایی هایش در گل زدن به خط حمله آمد، شروع فوتبالی اش در پست جدید را در تیم جوانان شهرداری کرمان و بانک تجارت در سال 1378 شروع کرد و تا 80 بازیکن این تیم بود سپس یک سال در تیم جوانان پاس تهران بازی کرد و سپس به بزرگسالان پاس تهران پیوست و تا سال 85 بازیکن این تیم بودبیوگرافی کامل آرش برهانی + ماجرای دستگیری

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *