همسر شقایق فراهانی کیست؟ آقای حسامی کیست؟

همسر شقایق فراهانی کیست؟

همسر شقایق فراهانی کیست؟ آقای حسامی کیست؟ به همراه جزئیات کامل را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

همسر شقایق فراهانی کیست؟

خانم فراهانی بازیگر مطرح کشورمان در سن 18 سالگی با آقایی به نام حسامی که بازیگر یا هنرمند نبود ازدواج کرد اما ازدواج آنها بعد از مدتی به جدایی ختم شد.

همسر شقایق فراهانی کیست؟ آقای حسامی کیست؟

حال ازدواج انها یک فرزند پسر به نام سام بود که در حال حاضر در مینه موسیقی فعالیت میکند.

این خانم بازیگر در مراسم رسمی و جشنواره های مختلف به هماه پسرش سام می اید و به همین دلیل پسرش نیز در بین اصهاب رسانه به یک چهره شناخته شده تبدیل گردیده است.

این بازیگر شناخته شده ایرانی که پدرش بهزاد و خواهرش گلشیفته از بازیگران مطرح سینمای ایران و جهان هستند در بین مردم از شهرت بسیار زیادی برخوردار میباشند.

همسر شقایق فراهانی کیست؟ آقای حسامی کیست؟

سام پسر شقایق فراهانی

افرادی که برای نخستین‌بار این مادر و فرزند را می‌بینند به اولین نکته‌ای که برمی‌خورند شادابی رابطه آنهاست؛ آن‌قدر که سخت متوجه می‌شوند این روح تقسیم شده در دو بدن واقعا متعلق به دو آدم مجزاست.خود سام می‌گوید از وقتی چشم باز کرده و توانسته اندک تشخیصی درباره مسائل پیرامونش داشته باشد متوجه شده خانواده‌شان تفاوت‌هایی با خانواده‌های دیگر دارد ولی برعکس تصور، او جوانی است که همه چیز را کاملا منطقی نگاه می‌کند و آنقدر فارغ از غرور، صادقانه و محکم درباره مادرش و شغل او صحبت می‌کند که بعید به نظر می‌رسد او تنها ۲۳ سال داشته باشد.

به هر حال از خانواده بزرگ و هنرمند فراهانی اصلا بعید نیست نسلی را به جامعه امروز و فردا تحویل دهد که شعور جمعی و روابط عمومی خوبی داشته باشند.با شقایق فراهانی و پسرش همراه می‌شویم تا از ایده‌آل‌های آنها در زندگی‌شان بیشتر بدانیم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *