بیوگرافی واحد شهبازی بازمانده پرواز هواپیمای اوکراینی +تصاویر

بیوگرافی واحد شهبازی تنها بازمانده پرواز هواپیمای اوکراینی +تصاویر و مصاحبه او را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی واحد شهبازی

واحد شهبازی یکی از تاجران ایرنی بوده که در سال 1343 در شهر گرگان به دنیا امده است و در زمینه بازگانی و تجارت فعالیت دارد و در کشورهای اروپایی به تجارت میپردازد

بیوگرافی واحد شهبازی بازمانده پرواز هواپیمای اوکراینی +تصاویر

او زمانی نامش بر سر زبانها افتاد از پرواز هواپیمایی تهران به کیف جا ماند و همان هواپیما در روز چهارشنبه 18 دی ماه 1398 به دلیل اتش گرفتن موتور سقوط کرد و همه مسافران آن جان خود را از دست دادند.

ماجرای جا ماندن هواپیما

واحد شهبازی زمانی که به سمت فرودگاه امام خمینی در حال حرکت بود به دلیل اینکه زمان کوتاهی برای رسیدن به هواپیما داشت با سرعت به طرف فرودگاه در حال حرکت بود که توسط پلیس راهور متوفق میشود و به دلیل سرعت غیرمجاز و همچنین پرداخت نکردن خلافی خودرو در نهایت از هواپیما جا ماند و به این پرواز نرسید و جان سالم به در برد.

او در مصاحبه اش گفته که زمانی که پلیس خودروی من را متوقف کرد به آنها التماس میکردم که اجازه بدهند بروم و هرچقد میخواهند من را جریمه کنند چرا که باید به پرواز برسم اما پلیس به اعمال قانون پایبند بود و گفت باید به پارکینگ بروی و از این همین بابت بسیار خشمگین و ناراحت بودم ولی شب که باخبر شدم که همان هواپیما سقوط کرده و همه مسافرانش جان باخته اند به شدت متحیر و شگفت زده بودم که خداوند چقد تلاش کرد که من به این پرواز نرسم.

بیوگرافی واحد شهبازی بازمانده پرواز مرگ هواپیمای اوکراینی +تصاویر

مصاحبه واحد شهبازی تنها بازمانده پرواز هواپیمای اوکراینی

روزنامه ایران: من به خاطر جا ماندن از پرواز خیلی ناراحت بودم اما وقتی متوجه سقوط  هواپیما شدم هر چند بسیار متأسف شدم اما به خاطر عمر دوباره‌ای که خداوند به من داد شاکر بودم و به خانه برگشتم وسجده شکر بجا آوردم.

تنها بازمانده حادثه پرواز مرگ کیست؟

وی که پدر دو فرزند است درباره جا ماندن خود از پرواز گفت: من شرکت بازرگانی دارم وهمزمان با شروع سال میلادی قرار بود به اوکراین سفر کنم تا قرارداد‌های کاری‌ام را پیگیری کنم. عازم فرودگاه امام خمینی بودم که در مسیر سواد کوه به‌خاطر عجله‌ای که داشتم با سرعت غیر مجاز رانندگی می‌کردم اما پلیس راهنمایی ورانندگی دستور ایست داد و پس از جریمه متوجه شدند که خودروام خلافی سنگینی دارد حدود ۲ میلیون تومان بنابراین مأمور پلیس گفت باید خودروات توقیف و به پارکینگ منتقل شود.

من هرچقدر اصرار کردم که عازم سفر اوکراین هستم و از پرواز جا می‌مانم اما آنها توجهی نکردند به خاطر انتقال خودرو به پارکینگ من مجبور شدم زمان بیشتری را در آنجا بمانم وهمین موضوع باعث شد من دیرتر به فرودگاه برسم در حوالی فرودگاه بودم که متوجه شدم هواپیمایی که قرار بودم من با آن سفر کنم سقوط کرده است.

بیوگرافی واحد شهبازی بازمانده پرواز هواپیمای اوکراین +تصاویر

همکارانم در پرواز هواپیمای اوکراین

بله تعدادی از آنها همکارانم بودند و تعدادی از دانشجویان را می‌شناختم با آنها در سفرهای قبلی که به اوکراین داشتم آشنا شده بودم.

من این موضوع را معجزه الهی می‌دانم، این حکمت خدا بود که زنده بمانم اگر افسر پلیس راهور خودروی من را متوقف نمی‌کرد من حالا زنده نبودم و باید بگویم من مدیون اعمال قانون آنها هستم.

حس و حال خانواده از خبر سقوط هواپیما

بله آنها خیلی نگران شده بودند و وقتی فهمیدند من زنده هستم اشک شوق ریختند.

سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران نیز گفت: سه‌شنبه شب این ماجرا رخ داد. پس از آنکه این اتفاق باعث نجات جان راننده شد وی در تماس تلفنی از آن مأمور پلیس راهور تشکر وقدردانی کرد. او گفت اگر سختگیری آنها نبود الان وی زنده نبود.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫4 دیدگاه ها

  1. عکس بسیار نامناسب و شرم آوری رو برای موضوع انتخاب کردید. اون لبخند و اون نوشیدنی، بسیار زننده و … هست.

  2. واقعا ک
    به جای ناراحتی و تاسف چ حرفهای مسخره ای میزنید واقعا براتون متاسفم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا