(فیلم) واکنش تتلو به خداحافظی فرهاد مجیدی از استقلال!

(فیلم) واکنش تتلو به خداحافظی فرهاد مجیدی از استقلال!

(فیلم) واکنش تتلو به خداحافظی فرهاد مجیدی از استقلال! را به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

رفتارهای غیر اخلاقی فرهاد مجیدی سرمربی استقلال باعث شده که حواشی زیادی برای این تیم به وجود آورد.

او که در نیمه نهایی جام حذفی توانسته بود که استقلال را در ضربات پنالتی در مقابل رقیب دیرینه خود پرسپولیس برنده کند تصمیم به استعفا گرفت تا جنجال زیادی برای استقلال به وجود اید.

بعد از پا درمیانی برخی از بازیکنان استقلال مجددا تصمیم به بازگشت گرفت!

اما در فینال جام حذفی استقلال مغلوب تراکتورسازی تبریز شد و باعث گردید موجی از اعتراضات دامن بازیکنان و کادر فنی استقلال را بگیرد.

مجیدی امروز از بازیکنان خداحافظی کرد و رفت

(فیلم) واکنش تتلو به خداحافظی فرهاد مجیدی از استقلال!

تتلو در مورد شکست استقلال و مشکلات این تیم گفت: «فرهاد مجیدی خیلی خیلی کوچیکه واسه تیم بزرگی مثل استقلال . چون رئال زیدان رو گذاشته شما حق ندارید واسه استقلال مجیدی رو بذارین ! زیدان بهترین بازیکن رئال بود و جام جهانی رو برد !!»

تتلو با انتقاد از مربی گری فرهاد مجیدی در استقلال گفت: «این فرهاد مجیدی حتی بهترین بازیکن خود استقلال هم نبوده و وسط فصل به خاطر پول ول کرده رفته تیم عربی !! چطور میذارینش مربی استقلال تیم به این بزرگی !! تو یه تیم خوب دنیا بازی نکرده خودش !»

(فیلم) واکنش تتلو به خداحافظی فرهاد مجیدی از استقلال!

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. فکرنمیکنم در حدی باشه که بخواد در مورد استقلال و مربیش صحبت کنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *