واکنش ها به رای احسان حاج صفی به آجرلو +تصاویر

واکنش ها به رای احسان حاج صفی به آجرلو +تصاویر

واکنش ها به رای احسان حاج صفی به آجرلو +تصاویر حمله به احسان حاج صفی برای رای به آجرلو در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

روز گذشته انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال برگزار شد که یکی از نامزدها علی کریمی بود و درحالی که همه فوتبالیست ها از او حمایت میکردند اما در اتخابات تنها 9 نفر به او رای دادند!!

نکته عجیب رای احسان حاج صفی بود که او هم به علی کریمی رای نداده بود! همین امر باعث شد که موجی از انتقادات به حاج صفی صورت بگیرد.

واکنش ها به رای احسان حاج صفی به آجرلو +تصاویر

سیدمحمود حسینی عکاس تسنیم از کاغذی که حاج صفی درون صندوق آرا انداخت لحظه به لحظه عکس گرفته بود و در نهایت مشخص شد که حاج صفی به آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتور (تیم خودش) رای داده است.

مهدی محمدنبی هم تذکر داده بود که حتی در لحظه نوشتن رای، دست های خود را مقابل برگه بگیرند تا لنز قدرتمند عکاسان خبرگزاری ها ، رای آنها را از راه دور ثبت نکنند. گرچه حرف دبیرکل فدراسیون با خنده سطحی حضار در تالار اجلاس سران همراه شد اما سرانجام هشدار او جدی شد و یک اشتباه از سوی حاج صفی، باعث شد تا با دردسر بزرگی مواجه شود.

واکنش ها به رای احسان حاج صفی به آجرلو +تصاویر واکنش ها به رای احسان حاج صفی به آجرلو +تصاویر واکنش ها به رای احسان حاج صفی به آجرلو +تصاویر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *