واکنش و استوری الناز رکابی (سنگنوردی) به کشف حجاب +فیلم

واکنش و استوری الناز رکابی به کشف حجاب عکس و جزئیات اظهارات الناز رکابی به ماجرای حضوری بدون حجاب اش در مسابقات آسیا را در این صفحه ببینید.

واکنش و استوری الناز رکابی (سنگنوردی) به کشف حجاب +فیلم

واکنش و استوری الناز رکابی به کشف حجاب

الناز رکابی قهرمان مسابقات سنگ نوردی ایران که روز گذشته در مسابقات آسیایی حضور پیدا کرد در فینال این مسابقات بدون حجاب به رقابت با حریفان خود پرداخت که واکنش‌های زیادی را در پی داشت به گونه‌ای که رسانه های خارجی به این موضوع پرداختند.

بعد از این اقدام الناز رکابی خبر هایی درباره بازداشت و یا توقیف پاسپورت او در فضای مجازی منتشر شد که در نهایت سفارت ایران آن را تکذیب کرد .

الناز رکابی در اینستاگرامش استوری به اشتراک گذاشت و به همه حواشی پایان داد و نوشت:

با سلام خدمت تمام هموطنان عزیز و شریف ایران اینجانب الناز رکابی با سابقه ۲۰ سال عضویت در تیم ملی سنگنوردی ضمن عذرخواهی بابت نگرانی هایی که ایجاد کردم باید اعلام کنم که طبق حساسیت‌های موجود در جریان فینال مسابقات قهرمانی آسیا که در کره جنوبی برگزار شد به دلیل زمان بندی نامناسب و فراخوانی غیرقابل‌پیش‌بینی بنده برای صعود دیواره سهوا پوشش بنده دچار مشکل شد در حال حاضر طبق زمان‌بندی از قبل تعیین شده به همراه تیم در حال بازگشت به ایران هستم

واکنش و استوری الناز رکابی (سنگنوردی) به کشف حجاب +فیلم

لازم به ذکر است که خانم الناز رکابی متولد ۱۳۶۸ در زنجان بوده و سال‌هاست در تیم ملی سنگنوردی ایران فعالیت می‌کند و موفق شده قهرمانی ها و افتخارات زیادی را به دست آورد خانم الناز رکابی به دختر عنکبوتی ایران معروف است.

او گفته بود: کلا با جنسیت سازی موافق نیستم. به نظرم جنسیت فرهنگ و ذهنیت غلطی است که بین ما جا افتاده است و فکر می‌کنیم توانایی دختر و پسر با هم متفاوت است. دخترها هم می‌توانند فراتر از پسرها پیش بروند. خود من تا چند وقت پیش فکر می‌کردم پسرها از نظر رشد عضلانی از دخترها جلوترند اما با توجه به چیزهایی که دیدم متوجه شدم که همه چیز حاصل تلاش و پشتکار است. هرچند که مردان از نظر فیزیولوژی و هورمونی متفاوت ترند ولی خیلی دخترهایی را دیدم که با تلاش زیاد فراتر از آقایان حرکت کرده اند. در حال حاضر هم خیلی از ورزش‌ها به سمت مهارت پیش می‌رود و صرفا فقط قدرت نیاز نیست.

واکنش و استوری الناز رکابی (سنگنوردی) به کشف حجاب +فیلم

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *