متن های خوشگل تبریک روز پدر و روز مرد و ولادت امام علی علیه السلام ۱۴۰۱مبارک

دانلود 10 مولودی شاد ولادت حضرت علی علیه السلام از مداحان سرشناس

دانلود 10 مولودی شاد ولادت حضرت علی علیه السلام از مداحان سرشناس

دانلود 10 مولودی شاد ولادت حضرت علی علیه السلام به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) را در ادامه مشاهده نمایید.

ملودی ولادت امام علی از حاج حسین طاهری

دانلود

……

ملودی ولادت امام علی از حمید علمی

دانلود

…….

ملودی ولادت امام علی از حدادیان

دانلود

……

ملودی ولادت امام علی از مهدی رسولی

دانلود

…….

ملودی ولادت امام علی از سید مجید بنی فاطمه

دانلود

………

ملودی ولادت امام علی از سیب سرخی

……….

ملودی ولادت امام علی از حنیف طاهری

دانلود

…….

ملودی ولادت امام علی از بنی فاطمه

دانلود

……….

ملودی ولادت امام علی از حاج محمد رضا طاهری

دانلود

……..

ملودی ولادت امام علی از حاج محمود کریمی

دانلود

……..

 

حضرت علی  ده سال قبل از بعثت پیامبر اکرم (ص) به دنیا آمد. پدرش عبدالمناف، معروف به ابوطالب، رهبر بنی هاشم، طایفه ای از قبیله قریش مکه بود. ابوطالب عموی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و پدر حضرت علی بود.

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم هشت ساله بود که جدش عبدالمطلب از دنیا رفت. ابوطالب با وجود فقر و تنگدستی، حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را با مهربانی پذیرفت و مانند فرزند خود از او مراقبت کرد. به این ترتیب حضرت علی از همان ابتدا در کنار پیامبر اکرم (ص) بود.

مادر حضرت علی‌، حضرت فاطمه بنت اسد، مانند فرزند خود از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله مراقبت می‌کرد. او نه تنها اسلام را پذیرفت، بلکه خوش شانس بود که به مدینه نیز مهاجرت کرد. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله هنگام رحلت فرمودند که پس از ابوطالب، حضرت فاطمه بنت اسد را بسیار سپاسگزاری کرد.

حضرت علی در سن ده سالگی بود که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم از سوی خداوند مبعوث شد.

یک بار وقتی حضرت علی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و همسرش حضرت خدیج را در حال نماز یافت، از او پرسید که پیامبر اکرم چه می کند؟ در این هنگام پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم از اسلام و رسول خدا بودن او خبر داد و او را به اسلام دعوت کرد. با توجه به اینکه حضرت علی در تمام عمر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را می شناخت و برای ایشان احترام زیادی قائل بود، می دانست که آنچه به ایشان می گوید حقیقت است. بنابراین اسلام را پذیرفت و از اولین کسانی است که اسلام را پذیرفته است.

در سال چهارم نبوات، هنگامی که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله مأمور شد پیام اسلام را به بستگان خود برساند، از حضرت علی خواست تا با نزدیکان خود غذای آماده کنند.

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله پس از صرف غذا به بستگان خود اعلام کرد که او رسول خداست و پرسید: کدام یک از شما در کنار من می ایستد و به من کمک می کند؟

پس هیچکس جرأت گفتن بله نداشت، ولی حضرت علی که در آن زمان پسر جوانی بود، برخاست و با جان و دل گفت: «ای پیامبر خدا، هر چند پسر جوانی هستم، اما حاضرم. کنارت بایستم.»

از این ماجرا می توان به شخصیت شجاع و شجاع حضرت علی پی برد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *