(ویدیو) بغض سهیلا منصوریان به دلیل اجازه ندادن برای تمرین در پیست انقلاب

(ویدیو) بغض سهیلا منصوریان به دلیل اجازه ندادن برای تمرین در پیست انقلاب

ماجرای بغض سهیلا منصوریان به دلیل اجازه ندادن برای تمرین در پیست انقلاب را به همراه فیلم در اداممه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای بغض سهیلا منصوریان

سهیلا منصوریان رزمی کار کشورمان که سالها برای این مرز و بوم تلاش رده و مسابقه داده است و دارای مدالهای طلای زیادی در عرصه بین المللی میباشد با انتشار ویدئویی از خود با بغض از مسئولان پیست انقلاب گلایه کرد.

فیلم را در زیر ببینید.

او گفت که با توجه به شیوع بیماری کرونا که همه مجموعه های ورزشی و باشگاه ها بسته است من برای تمرین به پیست انقلاب آمدم تا دور پیست بدوم ولی من را به داخل راه نمیدهند.

او در پایان با بغض گفت به ورزشکارانی که از ایران میروند حق بدهید.

(ویدیو) بغض سهیلا منصوریان به دلیل اجازه ندادن برای تمرین در پیست انقلاب

به گزار ورزش سه برای اینکه بیشتر از جزییات ماجرا باخبر شویم، با سهیلا منصوریان تماس گرفتیم. قهرمان ووشوی ایران که دو خواهر بزرگترش هم جزو قهرمانان ووشوی جهان به شمار می روند، در این باره به “ورزش سه” گفت: صبح دیروز برای تمرین به پیست انقلاب رفتم چون این روزها نه تنها کمپ تیم ملی بلکه همه باشگاهها بسته هستند و مجبورم برای حفظ آمادگی خود به پیست انقلاب بروم. فکر می کردم جایی می روم که بتوانم با امنیت بیشتر تمرین کنم، اما دقیقا برعکس شد. به مامور جلوی در گفتم که کارت من اعتبارش تمام شده و به زودی آن را تمدید می کنم. آن مامور که مرا شناخت، اجازه داد که من وارد پیست شوم. وقتی می خواستم داخل پیست تمرینم را شروع کنم، یک نفر دیگر با موتور سمت من آمد و گفت شما کی هستی و باید از اینجا بیرون بروی. من هم خودم را معرفی کردم،‌ اما او صحبت های بدی را با لحنی زشت مطرح کرد. کلیپی که از حرف هایی این فرد گذاشتم، بخش خوب صحبت هایش است و خیلی حرف های بدتری زد که سانسور کردم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *