ویروس ایدز در روستای چنار محمودی لردگان | ماجرای سرنگ آلوده به ویروس ایدز

ماجرای ویروس ایدز در روستای چنار محمودی

ویروس ایدز در روستای چنار محمودی | ماجرای سرنگ آلوده به ویروس ایدز را به همراه فیلم های اعتراض و تصاویر و شرح کامل ماجرا را در مجله شبونه دنبال کنید.

ویروس ایدز در روستای چنار محمودی لردگان | ماجرای سرنگ آلوده به ویروس ایدز

ماجرای ویروس ایدز در روستای چنار محمودی

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اطلاع بیماران روستای چنار محمودی به ویروس اچ آی وی را تایید کرد و گفت البته این ویروس از طریق حجامت یا تست دیابت صحت ندارد.

دره انتشار خبرهایی در شبکه‌های مجازی در خصوص روستایی به نام چنارمحمودی از روستاهای شهرستان لردگان واقع در استان چهارمحال و بختیاری مبنی بر احتمال ابتلای حدود ۱۰ نفر یا شاید بیشتر به ویروس اچ آی وی سید راشد جزایری به عنوان رئیس مرکز بهداشت و درمان این استان در جواب خبرگزاری ها گفت این موضوع در دست بررسی می‌باشد و هنوز صحت این ماجرا مورد تایید واقع نشده است.

شیوع ویروسی ناشناخته در روستای چنار محمودی | ماجرای سرنگ آلوده به ویروس ایدز

در پی این خبر در فضای مجازی صبح امروز چهارشنبه دهم مهر ماه سال ۱۳۹۸ جلسه ای به منظور بررسی این خبر در فرمانداری لردگان با حضور معاون بهداشت و درمان تشکیل شد.

شرح ماجرای ویروس ایدز در روستای چنار محمودی

برخی از مردم اهالی روستای چنار محمودی حدوداً در دو ماه پیش پس از دادن آزمایش دیابت متوجه شدند که تعدادی از آنها مشکوک به بیماری اچ آی وی یا همان ایدز می باشند این بیماران به نتیجه این آزمایش توجه نکردند و برای اطمینان بیشتر به مراکز درمانی واقع در شهر اصفهان و شیراز مراجعه کردند که در جواب آزمایش آنها داشتن ویروس اچ آی وی مشهود بود.

در پی این خبر رئیس شبکه بهداشت این روستا بازداشت شده و اهالی اهالی این روستا صبح امروز جلوی ساختمان مرکز بهداشت این روستا و فرمانداری لردگان تجمع کردند و دست به اعتراض عظیم زدن مردم معترض شیشه‌های ساختمان شبکه بهداشت را شکستند.

ویروس ایدز در روستای چنار محمودی لردگان | ماجرای سرنگ آلوده به ویروس ایدز

ویروس ایدز در روستای چنار محمودی

شنیده ها حاکی از آن است که برخی از اهالی روستا و احتمال آلوده بودن وسایل حجامت و اندازه‌گیری دیابت را دلیل این اتفاق ناگوار دانستند.

هنوز  صحت و سقم این مسئله به طور کامل مشخص نشده است اما تیم درمان در حال بررسی این ویروس است تا نتیجه را اعلام کند.

همچنین ببینید:

ابتلای تعدادی از اهالی روستای چنار محمودی به ویروس اچ آی وی

آقای سید مرتضی خاتمی به عنوان نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در خصوص شایعه این خبر از اهالی روستای چنار محمودی واقع در شهرستان لردگان در استان چهار محال و بختیاری به ویروس اچ آی وی بر اثر تست دیابت اعلام کرد که خبر از ابتلا به این ویروس به دلیل تست دیابت درست نمی باشد وی بیان داشت بنابر اطلاعات دقیق ابتدا در این روستا کانون خطری مشاهده شده که در راستای اقدامات پیشگیرانه از جمله برای اینکه معلوم شود چه اتفاقی افتاده و میزان آلودگی از چه چیزی بوده آزمایشاتی صورت گرفته است که خبر قطعی آن به زودی  به گوش مردم خواهد رسید.

ویروس ایدز در روستای چنار محمودی لردگان | ماجرای سرنگ آلوده به ویروس ایدز

تعداد مبتلایان به ویروس اچ آی وی چند نفر می باشند؟

ایشان در خصوص آمار اخبار تعداد افرادی که به این ویروس مبتلا شدند گفت آمار را باید از طریق مسئولان پیگیری کنیم اما به نقل از منابع آگاه این اما این آمار تعداد بیشماری را شامل می‌شود، وی همچنین در پی خبر بازداشت مسئول بهداشت در این روستا و انتشار کلیپ اش در فضای مجازی توضیح داد که شایعات مطرح شده در مورد علل ابتلای تعدادی از سکنه این روستا به این ویروس به هیچ وجه هیچ گونه ارتباطی با تست قند خون و اقدامات غربالگری نداشته است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *