ویروس کرونا در تبریز ایران | کدام شهرها دارای بیمار مبتلا به کرونا است؟

کدام شهرها دارای بیمار مبتلا به کرونا است؟

ویروس کرونا در ایران | کدام شهرها دارای بیمار مبتلا به کرونا است؟ به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

این روزها خبر ویروس کرونا در سراسر جهان به تیتر اول تبدیل شده است و دلهره و ترس بسیار زیادی را بر دل مردم جهان انداخته است.

جزئیات ویروس کرونا در ایران

در بسیاری از شهرهایی که این ویروس وارد آن شده مردم سعی کرده اند که بیرون نروند و در چین چند شهر از نظر اقتصادی و فعالیتهای روزمره مردم کاملا فلج شده است  هیچکسی کار نمیکند و همگی در خانه مبحوس شده اند.

خبر رسیده که چند بیمار چینی در تبریز رویت شده است که قرنطینه گردیده اند که البته بلافاصله تکذیب شد.

ویروس کرونا در تبریز ایران | کدام شهرها دارای بیمار مبتلا به کرونا است؟

اما با این حال رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت امروز گفت که این ویروس تا مرزهای ایران آمده است و بدون شک به ایران هم خواهد امد و هرکشوری بگوید ما نمیگداریم ویروس کرونا به کشوری بیاید یک حرف کاملا غیرعلمی زده است.

بدون شک در طول تاریخ بیماری های بسیار زیادی به وجود امده اند و بعد از مرگ و میر فراوان در نهایت توسط پزشکان داروی آن تولید شده است.

ویروس کرونا هم به زودی به ایران خواهد آمد و چه بسا تا کنون وارد ایران شده و کسی از بیماران مبتلا به آن باخبر نیست.

به توجه به واردات بسیار زیاد محصولات و کالاهای چینی به ایران حتما این ویروس هم به ایران خواهد رسید.

دکتر گویا رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت در اینباره میگوید که همه کشورها چهار وظیفه داده‌اند. مسائل را به مردم آموزش دهند، اگر کسی مبتلا شد، کار او به بیمارستان کشیده نشود، اگر فرد در بیمارستان بستری شد، مراقبت خوبی از او صورت گیرد و و بیشتر از گروه های پرخطر مانند افراد مسن و بیماران قلبی و ریوی مراقبت شود. اگر مبتلایان به این ویروس در بیمارستان بستری شدند، مراقبت خوبی از آنها شود و کار آنها کمتر به بخش های ویژه کشیده شود و بالاخره مبتلایان، کمتر جان خود را از دست بدهند.

ویروس کرونا در تبریز ایران | کدام شهرها دارای بیمار مبتلا به کرونا است؟

مردم باید از همین الان مراقب باشند

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت میگوید زمانی که ویروس وارد کشور شود، ما آن را پنهان نخواهیم کرد، باید توجه داشت، این بیماری مسئله نگران کننده‌ای نیست که بخواهیم پنهان کنیم، این ویروس در دوران نهفتگی هم قابل انتقال است.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت درباره قنطینه یا ایزوله کردن مسافران چینی اظهار کرد: کسانی که وارد کشور می‌شوند به ۳ گروه تقسیم می‌کنیم، گروه اول کسانی هستند که فاقد علامت و سالم هستند، آنها را آموزش می‌دهیم که اگر علامتی پیدا کردند با وزارت بهداشت تماس بگیرند، به این افراد توصیه می کنیم تا ۲ هفته از تماس و رفت و آمد با دیگران خودداری کنند، گروه دوم افراد با علائم خفیف هستند که در این صورت نمونه ‌برداری و وضعیت فرد را روزانه پیگیری می‌کنیم، اگر حال آنها فرد به وخامت رفت، او را به بیمارستان منتقل می‌کنیم و تحت مراقبت قرار می‌دهیم.

کدام شهرها دارای بیمار مبتلا به کرونا است؟

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت درباره موارد مشکوک به ویروس کرونا در ایران اظهار کرد: تا به امروز ۶ مورد از موارد مشکوک گزارش شده است که همه را بررسی کردیم، این موارد در شهرهای قم، تهران، یزد و تبریز شناسایی شده بودند که نتایج آزمایش همه آنها منفی بود. ۲ بیمار مشکوک به کرونا روز گذشته در تبریز بستری شدند و جواب آزمایش هر ۲ بعد از ظهر امروز حاضر شد که این دو فرد مبتلا به آنفلوانزای نوع B بودند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *