پایکوبی مریم مومن روی کشتی در قشم جنوب + فیلم

پایکوبی مریم مومن روی کشتی در قشم جنوب + فیلم رقص مریم مومن

پایکوبی مریم مومن روی کشتی در جنوب + فیلم و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

پایکوبی مریم مومن روی کشتی در قشم جنوب + فیلم

مریم مومن که در سریال بنوی عمارت توانست به شهرت و محبوبیت زیادی دست پیدا کند این روزها در یک سفر تفریحی به جنوب کشورمان رفته است و کلیپی از خود بر روی کشتی به اشتراک گذاشت که مورد توجه هوادارانش قرار گرفته است.

پایکوبی مریم مومن روی کشتی در جنوب

پایکوبی مریم مومن روی کشتی در قشم جنوب + فیلم

این خانم هنرمند در برنامه مافیا نیز عملکرد بسیار خوبی داشته و محبوبیت او را تثبیت کرد.

مریم مومن متولد 6 مرداد 1377 در مشکین شهر اردبیل بازیگر ایران است.

وی دانشجوی رشته بازیگری است و در خانواده ای سه نفره متولد شده است. مریم مومن تنها فرزند خانواده اش است و در خانواده ای اهل هنر متولد شده است ولی خانواده اش با ورودش به بازیگری مخالف بودند و تنها کسی که حمایتش کرد خاله اش بوده است.

مریم مومن دانشجوی رشته بازیگری است، او فعالیت خود را از تئاتر شروع کرده و حالا بعنوان بازیگر وارد تلویزیون شده است، مریم مومن جز آن دسته از بازیگرانی است که از تئاتر به تلویزیون و بازیگری در سریال راه یافته است. البته تئاتر را هم بیشتر در تئاترهای دانشگاه بازی کرده و بصورت حرفه ای تجربه تئاتر در بیرون از دانشگاه را ندارد.

خانواده خانم مومن بسیار مخالف بازیگری او بودند تنها کسی که از خانم مومن در زمینه بازیگری حمایت کرده است خاله اش بوده است. اما در نهایت او برای نقش فخرالزمان سریال بانوی عمارت در سال ۱۳۹۷ انتخاب شد و اولین تجربه بازیگری خود را مقابل دوربین به ثبت رساند و بسیار موفق ظاهر شدو به شهرت رسید. پس آن وی در سال ۹۹ مقابل دوربین بهادر اسدی برای مینی سریال سرزده رفت و درکنار بازیگرانی چون زنده یاد علی انصاریان، نسیم ادبی، رامبد شکرابی و.. به ایفای نقش پرداخت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *