گلناز خالصی بازیگر نقش باران در سریال فوق سری کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی

بازیگر نقش باران در سریال فوق سری کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی

بازیگر نقش باران در سریال فوق سری کیست

گلناز خالصی بازیگر نقش باران در سریال فوق سری میباشد او متولد 1365 بوده و در کلاس های بازیگری مهدی فخیم زاده به فعالیت پرداخته است توسط این کارگردان برای بازی در سریال فوق سری انتخاب شد.

گلناز خالصی بازیگر نقش باران در سریال فوق سری کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی

بیوگرافی

گلناز خالصی بازیگر سریال علمدار متولد سال ۱۳۶۵ می باشد. وی فوق لیسانس پژوهش هنر و از شاگردان مهدی فخیم زاده در آموزشگاه سینمایی هنر و اندیشه می باشد.

گلناز خالصی : همسرم محمد قندی در رشته اقتصاد درس خوانده و شغل آزاد دارد؛ او شخصیتی برون گرا و نه درون گرا دارد، و همیشه مرا به بازیگری تشویق می کند.

گلناز خالصی بازیگر نقش باران در سریال فوق سری کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی

سوابق

گلناز خالصی در سال 1393 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم گلناز خالصی در این سال، بازیگری در سریال فوق سری به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی گلناز خالصی بازی در سریال فوق سری بوده است. گلناز خالصی سال 1393 سریال فوق سری نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مهدی فخیم‌زاده همکاری داشته است

گلناز خالصی بازیگر نقش باران در سریال فوق سری کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی

گلناز خالصی بازیگر نقش باران در سریال فوق سری در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در خصوص این سریال گفت: باران دختری مرموز است که بین سنت و مدرنیته گیر کرده، او در خانواده ای سنتی پرورش یافته بود و علاقه زیادی هم به تشکیل خانواده داشت، اما در عین حال حرف حرف خودش بود و زیربار صحبت های خانواده خود و همسرش نمی رفت. متاسفانه 70 درصد مردم ما دچار این مشکل هستند.

وی در ادامه افزود: “باران” کار اول من بود و به دلیل اینکه فاصله زیادی با شخصیت من داشت، بابت ایفای آن استرس زیادی به من وارد بود، دختر آرام و حرف گوش کنی هستم و باران کاملا سرتق بود، اما مهدی فخیم زاده، محمد صادقی، حبیب دهقان نسب و تمام عوامل پشت صحنه به گونه ای به من کمک کردند که بعد از 4 روز توانستم به خوبی با آن ارتباط برقرار کنم و آن را جزئی از خودم بدانم.

گلناز خالصی بازیگر نقش باران در سریال فوق سری کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی

بازیگر سریال فوق سری اظهار داشت: من شاگرد آقای فخیم زاده بودم و کارکردن با ایشان نه سخت تر و نه آسانتر از آن چیزی بود که فکرش را می کردم. کار با آقای فخیم زاده بسیار شیرین و لذت بخش است، او چنان اعتماد به نفسی به من داد که در این گروه حرفه ای احساس غریبی و کوچکی نمی کردم.

گلناز خالصی بازیگر نقش باران در سریال فوق سری کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی گلناز خالصی بازیگر نقش باران در سریال فوق سری کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی گلناز خالصی بازیگر نقش باران در سریال فوق سری کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی گلناز خالصی بازیگر نقش باران در سریال فوق سری کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *