سریال خوشنام قسمت ۱۹ نوزدهم با اینترنت رایگان از تلوبیون

پخش تلوبیون سریال خوشنام قسمت ۱۹ نوزدهم امشب شنبه 10 اردیبهشت 1401 با اینترنت رایگان همراه با لینک دانلود همه قسمت های سریال خوشنام قسمت 19 نوزدهم امشب را در این صفحه ببینید.

پخش تلوبیون سریال خوشنام قسمت ۱۹ نوزدهم با اینترنت رایگان

مجموعه تلویزیونی خوشنام ساخته علیرضا نجف زاده موفق شده است که در ماه مبارک رمضان توجه بسیاری از مخاطبین را مجذوب خود کند.

سریال خوشنام قسمت ۱۹ نوزدهم

تهیه کنندگی این مجموعه را احمد زالی عهده دار می باشد.

حاضر شدن و ایفای خوب هنرمندان مطرح شده‌ای همچون :
حاجی عبداللهی، حمید لولایی، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، امیر کربلایی زاده وسحر ولدبیگی موفق شده به جذابیت و طنز آمیزی به این مجموعه اضافه کند.

دانلود همه قسمت های سریال خوشنام

قصه مجموعه در مورد هنرپیشه کاراکتر نخست آن یعنی حاجی عبداللهی می باشد، که کاراکتر شهرام را عهده دار می باشد.

برای وی ماجراها و مشکل هایی ایجاد می شود، که سبب لحظه های کمدی در این مجموعه می شود.
این سریال هر شب ساعت ١۵ :۲۲ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود و بازپخش آن در ساعت ۸:۳۰ و ۱۵ روز پس از آن پخش می‌شود.
تا حالا چندین قسمت از این مجموعه روی آنتن رفته است، که قسمت های این سریال را علاقه‌مندان می‌توانند در این صفحه مشاهده بنمایند وهمچنین قسمت‌های پیشین این مجموعه رابر روی لینک زیر کلیک بنمایید و نگاه کنید .

سریال خوشنام قسمت ۱۹ نوزدهم با اینترنت رایگان از تلوبیون

در سریال‌های تلویزیونی تا به حال چنین تیپ متفاوتی را نداشتیم که قهرمان داستان بخواهد نقش یک لات گردن کلفت را بازی کند. او دچار تحول شخصیت شده و می خواهد به قول خودش آدم بشود. سریال دارد القا می کند که جبران خطا ساده نیست و پاک کردن اشتباه کار سختی است. شخصیتی که با بازی امیر کربلایی زاده وارد ماجرا شده، دلیلی ندارد که خل‌بازی در بیاورد. این رفتارهای او ایجاد خنده نمی کند و نشان می‌دهد می‌خواهند یک کمدی زورکی دربیاورند. بازیگر طنز نمی تواند به تنهایی عنصر کمدی باشد. بستر و زمینه سریال باید کمدی را بپذیرد. این که از آدم ها کاریکاتور بسازند و بخواهند آن را بهانه طنز کنند برای ساخت کمدی کافی نیست. سریال خوشنام سعی می‌کند تماشاگر را احساساتی کند و در این زمینه موفق تر است تا خنداندن.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا