پخش تلوبیون سریال نجلا فصل دوم قسمت ۳۴ و 35 سی و چهارم نجلا ۲

پخش تلوبیون سریال نجلا فصل دوم قسمت ۳۵ سی و پنجم نجلا ۲

پخش تلوبیون سریال نجلا فصل دوم قسمت ۳۵ سی و پنجم نجلا ۲ امشب 10 اردیبهشت 1401 بازپخش تکرار سریال نجلا 2 امشب همراه با دانلود کامل و کیفیت عالی را در این صفحه ببینید.

پخش تلوبیون سریال نجلا فصل دوم قسمت ۳۵ سی و پنجم نجلا ۲

نجلا را از مجموعه های زیبا و پر طرفدار تلویزیونی بوده که مخاطبان زیادی دارد به شما پیشنهاد میکنیم این سریال دنبال کنید.

بازیگران شناخته شده از جمله حسام منظور و آزیتا حاجیان همچنین به عنوان هنرپیشگان اصلی از جذابیت این مجموعه می باشد.

سریال نجلا فصل دوم قسمت ۳۵ سی و پنج

مجموعه نجلا در مورد پسر و دختر عاشقی می باشد، که همدیگر را بسیار دوست دارند و در شرایط جنگی تلاش می‌کنند که با یکدیگر ازدواج کنند.

نجلا هنرپیشه کاراکتر نخست این مجموعه می باشد، که برای ازدواج خود شرطی را برای خواستگار خودش می‌گذارد و خواستگار وی تلاش می‌کند که خواسته او را انجام بدهد.

فصل دوم نجلا از عید نوروز سال جاری روی آنتن رفته و همانطور ادامه دارد و قرار بر این می باشد در 35 قسمت پخش بشود.

از علاقمندان درخواست می‌کنیم که اگر موفق نشدند که قسمت های این مجموعه را نگاه نکرده‌اند در این صفحه تمام قسمت‌های این مجموعه را مشاهده کنند.

✅دانلود همه قسمت های سریال نجلا 2

افزودنی است که فصل نخست مجموعه نجلا در سال ۱۳۹۹ روی آنتن رفت و به خاطر استقبال بسیاری از این مجموعه فصل دوم این سریال ساخته شده است.

فیلمبرداری این مجموعه در شهرهای آبادان و شادگان بوده است و قسمت هایی از آن هم در تهران نیز فیلمبرداری شده است.

✅ همچنین ببینید بیوگرافی همه بازیگران سریال نجلا

این سریال در ابتدا امتیازش را از تازگی آدم‌ها و کاراکترهایش می‌گرفت و اساسا یکی از مولفه‌های اصلی هر کاری، نو بودن اثر است و اینکه وقتی مخاطب کار را می‌بیند به ذهنش می‌آید که تاکنون چنین اثری را ندیده است یا این نوع فضاها را کمتر دیده است. این ویژگی در فصل اول «نجلا» مشهود بود و تازگی داشت.

پخش تلوبیون سریال نجلا فصل دوم قسمت ۳۵ سی و پنجم نجلا ۲

فضای قبل از جنگ و تلاطم‌های داستانی جنگ در جنوب و در عین حال یک قصه‌ی فرعی عاشقانه که در دل فضاسازی‌ها و مسائل مختلف پررنگ شده و مهمتر از آن دو شخصت سریال که جلوه‌ی خوبی در کار داشتند، به ویژه کاراکتر «نجلا» با بازی بازیگر اصلی آن، نسبت به بقیه سریال کشش بیشتری برای مخاطب ایجاد می کرد و در آن مخاطب با زنی روبه رو بود که اقتدار داشته و دارای تفکر است، هیاهو و استراتژدی دارد. اما در فصل دوم به نظر می‌رسد کار لازمی صورت نگرفته است. اصلی‌ترین مسئله، داستان پردازی در این فصل است که روی آن باید کار می‌شد و نویسندگی داستان تقویت می‌شد؛ داستانی که فرازو فرودها سر جای خودش باشد و قهرمان مشخص باشد و مشخص شود که قهرمان اصلی کیست؟

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *