پخش فینال عصر جدید

پخش فینال عصر جدید + زمان دقیق و روزهای پخش فینال عصر جدید

پخش فینال عصر جدید + زمان دقیق و روزهای پخش فینال عصر جدید

پخش فینال عصر جدید در ماه رمضان 98 یکی از برنامه های شبکه سه می باشد که قرار است فینالیست های این مسابقه با هم به رقابت بپردازند.

پخش فینال عصر جدید

زمان دقیق پخش عصر جدید در ماه رمضان

این مسابقه از زمستان سال قبل آغاز شده و تاکنون مرحله مقدماتی آن به پایان رسیده و حال باید بینندگان  و علاهه مندان به مسابقه شاهد رقابت شرکت کنندگانی که به مرحله فینال راه پیدا کردند باشند.

مرحله فینال مسابقه بزرگ استعدادیابی «عصر جدید» همزمان با ماه مبارک رمضان روز‌های یکشنبه و دوشنبه ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما رفته و به نمایش درمی آید.

پخش فینال عصر جدید

 

‎فینال مرحله ای حساس و بسیار بزرگ و با اهمیت برای فینالیست ها می باشد که با پایان یافتن مرحله مقدماتی بزرگترین مسابقه استعدادیابی ایران وارد این مرحله می شوند

«عصرجدید» وارد مرحله‌ تازه ای شده و ضبط دوره نهایی اولین فصل از بزرگترین مسابقه استعداد‌یابی ایران به تهیه کنندگی احسان علیخانی به تازگی آغاز شده است.

مرحله‌ ای حساس که مدرسان از حوزه‌های مختلف هنری، ورزشی و سرگرمی، راه‌یافتگان به مرحله نهایی را آموزش می‌دهند.

پخش فینال عصر جدید

در این مرحله باشگاه مهارت عصر جدید توسط مدرسان هر رشته مختلف در این مسابقه حضور دارند و شکرت کنندگان را برای حضور در این مسیر راهنمای و آموزش دهند.

داوران و مدرسان فینال عصر جدید

هنرمندان و چهره ای هنری چون محمد اصفهانی خواننده پاپ و ارشا اقدسی، طراح حرکات بدلکاری آثار نمایشی، ریما رامین‌فر (بازیگر)، امیر کربلایی‌زاده (استندآپ کمدین)، بهرام عظیمی (انیماتور)، علی بیات‌موحد (ریاضیدان)، علی میرصادقی (روان‌شناس)، مهرداد نصرتی (آهنگساز) و مسعود مرعشی (طنزپرداز) گروه آموزشی این دوره را تشکیل می دهند.

هر کدام از این هنرمندان و مدرسان خودشان در زمینه هنری خود استادی برجسته و مسلم هستند و اکنون در کنار شکرت کنندگان و فینالیست ها حضور دارند.
استاد اصفهانی و و یا بهرام عظیمی و مهرداد نصرتی استاتید هنر موسیقی و انیمیشن هستند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *