پدر مهدی مهدوی کیا کیست علت درگذشت و فوت پدر مهدوی کیا مشخص شد +عکس

پدر مهدی مهدوی کیا کیست علت درگذشت و فوت پدر مهدوی کیا +عکس

پدر مهدی مهدوی کیا کیست علت درگذشت و فوت پدر مهدی مهدوی کیا مشخص شد همراه جزئیات را در این صفحه ببینید.

پدر مهدی مهدوی کیا کیست علت درگذشت و فوت پدر مهدوی کیا مشخص شد +عکس

علت درگذشت مهدی مهدوی کیا

پدر مهدی مهدوی کیا فوتبالیست سرشناس  و ستاره سابق تیم ملی کشورمان امروز بر اثر ایست قلبی فوت کرد.

او فوتبالیست های شناخته شده ای همچون مهدی و هادی را تحویل جامعه فوتبال ایران داده بود.

مهدکی کیا برای حضور در مراسم تشییع پدرش از آلمان به تهران سفر خواهد کرد هرچند که در مراسم تشییع نتوانست حضور پیدا کند اما برای مراسم ترحیم حضور پیدا خواهد کرد.

بسیاری از چهره های فوتبال ایران درگذشت پدر این فوتبالیست را تسلیت گفتند.

مهدوی کیا چند سال پیش برادرش را از دست داد و سالها پیش مادرش را از دست داده بود.

مهدی مهدوی کیا در 5 مرداد 1356 در شهر ری تهران دیده به جهان گشود.اصالتا اهل روستای سر چشمه اراک است. مهدی مهدوی کیا 7 خواهر و 4 برادر دارد ، مهدی فرزند دهم خانواده است.

روح الله مهدوی کیا پدرش کشاورز و مادرش خانه دار بود برادرهایش در شهری ری مغازه لوازم یدکی ماشین را اداره می کردند.مهدی فارغ التحصیل دیپلم رشته اقتصاد نظام قدیم می باشد.

مهدی مهدوی کیا ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه های پرسپولیس و هامبورگ در جدیدترین صحبت های خود،از یک بیماری عجیب در دوران کودکی خود سخن گفته است. بیماری ای که او را تا آستانه فلج شدن پیش برده بود.

مهدوی کیا در این خصوص گفت:

در دوران کودکی دچار یک مریضی شده بودم که راه رفتن برایم سخت شده بود و مدام تب می کردم و بدن درد شدیدی داشتم و کلا برای ورزشم مزاحمت ایجاد کرده بود و تقریبا به طور کامل فلج شده بودم.چندین بار به دکتر مراجعه کردیم و یکی از دکترها می خواست باز دست و پای من را بالا و پایین کند که این بار پدرم اجازه نداد و دست دکتر را گرفت و گفت:

«آمپول تب مالت را بنویس. این بچه تب مالت دارد.» بعد از آن هر آمپولی که می زدم احساس می کردم دارم زنده می شوم. بعد از 6 آمپول ناگهان بلند شدم و ایستادم.

پدر مهدی مهدوی کیا کیست علت درگذشت و فوت پدر مهدوی کیا مشخص شد +عکس

پیام تسلیت باشگاه فولاد به برادران مهدوی‌کیا

مهدی و هادی مهدوی‌کیا بازیکنان سابق فوتبال ایران در غم از دست دادن پدر بزرگوارش عزادار شدند. باشگاه فولاد خوزستان ضایعه ناگوار درگذشت برادر گرامی مهدی و هادی مهدوی‌ کیا را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای آن مرحوم مغفور رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی در این مصیبت طلب می‌ کند.

تسلیت باشگاه پرسپولیس برای درگذشت برادر مهدی مهدوی‌ کیا

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پیامی، به مهدی و هادی مهدوی‌ کیا تسلیت گفت. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در این مورد نوشت: متاسفانه خبردار شدیم ستاره فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس، مهدی مهدوی‌کیا در سوگ از دست دادن پدر خود نشسته است. باشگاه پرسپولیس این ضایعه را به مهدی و هادی مهدوی‌ کیا و خانواده محترم ایشان تسلیت می‌ گوید و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم مغفور، آمرزش الهی و برای بازماندگان صبر و طول عمر مسئلت می‌نماید.

پدر مهدی مهدوی کیا کیست علت درگذشت و فوت پدر مهدوی کیا مشخص شد +عکس

پدر مهدی مهدوی کیا کیست علت درگذشت و فوت پدر مهدوی کیا مشخص شد +عکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *