پرسپولیس برترین تیم آسیا شد (اولین رده بندی باشگاهی فوتی رنکینگ)

پرسپولیس برترین تیم آسیا شد (اولین رده بندی باشگاهی فوتی رنکینگ)

پرسپولیس برترین تیم آسیا شد (اولین رده بندی باشگاهی فوتی رنکینگ) را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

پرسپولیس برترین تیم آسیا شد

اولین رده بندی باشگاهی فوتی رنکینگ اعلام شد و در آن پرسپولیس تهران با کسب 4336 امتیاز برترین تیم آسیا انتخاب شد و بعد از آن تیم الهلال عربستان با کسب 3894 امتیار در مکان دوم و اولسان کره جنوبی 3658 امتیاز در مکان سوم قرار دارد.

پسپولیس تهران با اینکه قهرمانی آسیا را تجربه نکرده اما به دلیل عملکرد بسیار عالی در چند سال اخیر لیگ قهرمانان آسیا توانسته امتیازات زیادی را به دست اورد.

پرسپولیس برترین تیم آسیا شد (اولین رده بندی باشگاهی فوتی رنکینگ)

۶۶ بازی، ۳۱ برد، ۱۵ تساوی، ۲۰ باخت، ۸۴ گل زده و ۷۰ گل خورده حاصل حضور پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بوده است. سرخ‌ها با ۲ بار حضور در فینال و یکبار حضور در نیمه نهایی (در مجموع ۳ حضور در جمع چهار تیم برتر) موفق‌ترین تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

تیم پرسپولیس در ادوار مسابقات آسیایی، مجموع ۱۲۲ بازی، ۵۸ برد، ۳۲ تساوی و ۳۲ باخت را برجای گذاشته است. سرخ‌ها امیدوار هستند تا دومین فینال‌شان در لیگ قهرمانان آسیا برای‌شان با قهرمانی در این مسابقات همراه باشد.

جام در جام آسیا

۱۸ بازی، ۸ برد، ۷ تساوی، ۳ باخت، ۲۸ گل زده و ۱۲ گل خورده حاصل تلاش تیم پرسپولیس در این مسابقات بود. سرخپوشان ۲ بار به فینال این مسابقات راه یافته و یکبار قهرمان و بار دیگر نایب قهرمان شدند. پرسپولیس یکبار با غلبه بر الهلال و بار دیگر برتری مقابل المحرق بحرین با گل محمدحسن انصاری‌فرد قهرمان جام در جام باشگاه‌های آسیا شد و یکبار دیگر با قبول شکست ناباورانه در تهران مقابل نیسان ژاپن در فینال نائب قهرمان شد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *