دانلود سریال پسر دلفینی قسمت اول (انیمیشن)

دانلود سریال پسر دلفینی قسمت اول (انیمیشن)

دانلود سریال پسر دلفینی (انیمیشن) قسمت اول انیمیشن پسر دلفینی به کارگردانی رضا فصاحت در اسفند ۱۴۰۲ منتشر شد و علاقمندان به انیمیشن می‌توانند این کارتون جذاب را دانلود کنند.

دانلود سریال پسر دلفینی قسمت اول

دانلود کیفیت : BLURAY حجم : 826 مگابایت قیمت : 7500 تومان

دانلود کیفیت : 1080HQ حجم : 294 مگابایت قیمت : 6900 تومان

دانلود کیفیت : 1080p حجم : 213 مگابایت قیمت : 6600 تومان

دانلود کیفیت : 720p حجم : 108 مگابایت قیمت : 6500 تومان

دانلود کیفیت : 480p حجم : 76 مگابایت قیمت : 6000 تومان

انیمیشنی که جای خالی اش در شبکه نمایش خانگی احساس می‌شد و بسیاری از علاقه‌مندان به کارتن و انیمیشن حالا می‌توانند با دیدن این سریال مهیج و جذاب سرگرم شوند.

شبکه نمایش خانگی این روزها مملو از سریال‌ هایی با ژانرهای بزرگسالان است و گروه کودک و نوجوان سریال و برنامه‌ای برای دیدن ندارند.

پسر دلفینی یکی از بهترین سریال هایی بوده که در سال‌های اخیر تولید شده و پیشنهاد می‌کنیم که حتماً در این صفحه دانلود کنید.

ما لینک قانونی دانلود پسر دلفینی را در این صفحه درج کرده که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

خلاصه داستان

داستان پسر دلفینی درباره یک پسری بوده که شبیه دلفین است و وظیفه مهمی را بر عهده دارد او از دریا نگهبانی می‌کند و باید موجودات دریا را حفاظت کند اختاپوسی بدجنس تلاش دارد که به موجودات دریایی آسیب وارد کند و آنها را بخورد و حالا پسر دلفینی او را به عنوان دشمن دریا می‌داند و سعی می‌کند با او مبارزه کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *