پویان گنجی پسر فاطمه گودرزی | بیوگرافی پویان گنجی و همسرش دریا مرادی دشت

بیوگرافی پویان گنجی و همسرش (پسر فاطمه گودرزی) +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی پویان گنجی پسر فاطمه گودرزی و همسرش دریا مرادی دشت را به همراه بیوگرافی انها را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

پویان گنجی متولد ۱۹ مرداد سال ۱۳۶۷ در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. وی لیسانس بازیگری دارد و حالا ازدواج کرده همسرش هم مثل خودش بازیگر است. مادر پویان گنجی فاطمه گودرزی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون و پدرش هم عبدالرضا گنجی بازیگر و کارگردان تئاتر است و یک خواهر به نام آوا دارد.

پویان گنجی پسر فاطمه گودرزی | بیوگرافی پویان گنجی و همسرش دریا مرادی دشت

پویان گنجی پسر فاطمه گودرزی از بهترین هنرمندان کشورمان به تازگی ازدواج کرده است خبر ازدواج او در رسانه‌ها بازتاب گسترده‌ای داشته

پسر خانم بازیگر با یکی از هنرپیشه های مطرح و معروف کشورمان به نام دریا مرادی دشت ازدواج کرده است

تصاویری از مراسم نامزدی آنها در شبکه های اجتماعی منتشر گردیده

پویان گنجی پسر فاطمه گودرزی | بیوگرافی پویان گنجی و همسرش دریا مرادی دشت

بیوگرافی پویان گنجی پسر فاطمه گودرزی

این پسر جوان در سال ۱۳۶۷ متولد شده و با توجه به شغل پدر و مادرش که در زمینه بازیگری است او هم به همین سمت گرایش پیدا کرده است و در حال حاضر در رشته بازیگری تحصیل می‌کند

ازدواج پویان گنجی پسر فاطمه گودرزی تا به حال چند فیلم و سریال را در کارنامه هنری خود دارد که مهم ترین فیلمی که در آن بازی کرده فیلم سینمایی حلقه میباشد

پویان گنجی پسر و عروس فاطمه گودرزی

ازدواج پویان گنجی با دریا مرادی دشت

مادرش متولد ۱۹ تیرماه ۱۳۴۲ بوده و دارای دو فرزند است که خواهر او آب آنان دارد پدرش عبدالرضا یکی از مستندسازان و فیلمساز های کشورمان به شمار می آید

خانم دریا مرادی دشت نیز از بازیگران و مجری های برتر کشورمان است

بیوگرافی پویان گنجی و همسرش دریا مرادی دشت

پویان گنجی در سریال های ویلای من و در حاشیه بازی کرده است از مهمترین کارهای هنری خانم دریا مرادی دشت درخشش در سریال تلویزیونی تبریز در مه و شوخی کردن میباشد

او همچنین در چند فیلم کوتاه به نام علم شنگه را در رزومه کاری خود دارد

ماجرای جالب آشنایی

پویان گنجی پسر فاطمه گودرزی در سال 1390 در سریال امروز و فردا با یکدیگر همبازی شدند سریالی که پویان گنجی در کنار مادرش نیز با خانم مرادی دشت همبازی شد و در نقش یک خانواده ظاهر شده بودند این مجموعه در سال 1390 توسط آقای حسین قناعت کارگردانی شده انها با یکدیگر همبازی شدند سریالی که به مشکلات روز خانواده با ته مایه های طنز می پردازد و داستانش درباره یک خانواده شامل پدر، مادر، یک پسر ۱۲ ساله محصل، یک پسر ۲۲ ساله دانشجو و قهرمان کاراته، یک دختر ۱۹ ساله دانشجو و پدربزرگ است و در هر قسمت از مجموعه یک داستان از هریک از اعضای خانواده روایت خواهد شد.
داود قچاق تهیه کنندگی مجموعه را در ۶۰ قسمت و به سفارش گروه کودک و نوجوان شبکه دوم سیما برعهده گرفته

پویان گنجی پسر فاطمه گودرزی | بیوگرافی پویان گنجی و همسرش دریا مرادی دشت

خبر ازدواج پویان گنجی پسر فاطمه گودرزی در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته است و همه هواداران مادرش به صفحه اینستاگرام ای او رفته و از خبر را به او تبریک گفتند.

پسر و عروس فاطمه گودرزی

زندگی با مادر هنرپیشه

پویان گنجی از کودکی با شرایط بازیگری آشنا بود مادرش درکارهای زیادی بازی کرده و خیلی شبها را در کودکی سر صحنه گذرانده است. او می گوید: فاطمه گودرزی برای من هم مادر است و هم استاد او همه چیز را به من یاد داد و من از کودکی با بازیگری آشنا شدم در واقع من سر صحنه فیلم برداری بزرگ شدم و بیشتر وقت  ها با مادر و پدرم سر صحنه بودم.
پویان گنجی یک خواهر به نام آوا دارد. آوا بازیگر نیست و کارهای هنری دیگری را دنبال می کند. شباهت پویان و آوا به مادرشان باعث شده تا لازم نباشد تلاش زیادی بکنیم تا متوجه شویم آنها فرزندان فاطمه گودرزی هستند.

پویان گنجی و دریا مرادی دشت پسر و عروس فاطمه گودرزی

او به همراه مادر و همسرش در سریال ایلدا بازی کرده است و نقش یاور در سریال ایلدا را بر عهده دارد.

سریال ایلدا با موضوع اتحاد و حماسه مردان و زنان عشایر مرزنشین در برابر متجاوزان به خاک این مرز و بوم و قصه ایستادگی و ایثار آن‌ها از سال‌ ۱۳۵۸ تا ۱۳۵۹ ساخته شده است. این سریال از جمعه (۴ مهر ) هر شب روی آنتن می رود و پنجشنبه ها خلاصه یک هفته نمایش داده خواهد شد.

صحبت های پویان گنجی درباره سریال ایلدا

پویان گنجی میگوید سیاست تلویزیون الان سیاستی است که سریال های قومیتی کار می کند، اصالت ما برمی گردد به «لر» و اولین کسانی بودیم که پیشنهاد بازی در این مجموعه را به ما دادند.

این خیلی بازخورد داشت که چرا لری صحبت نمی کنید؟ زبان لری را انتخاب نکردیم چون حتی برای من که لر هستم و لری صحبت می کنم بالاخره گروهی پیدا می شوند که بگویند زبان شما زبان درستی نیست، سعی کردیم فارسی صحبت کنیم تا همه فهم باشد و ایران شمول شود و هم اینکه ایرادهای اینجوری نگیرند.

دریا مردای دشت میگوید من هم لر هستم

دریا مرادی دشت میگوید ما هم لر هستیم و اصالتا بختیاری هستیم، اول اینکه برای من خیلی جذاب بود که بعد از گذشت ده سال با پویان همبازی شوم و این برای من یکی از وجه ها بود و دیگر اینکه من کلا قومیت ها را دوست دارم، این یکی را مخصوصا بیشتر چون به اصالت خودمان برمی گردد قبول کردم.

بیوگرافی پویان گنجی و همسرش دریا مرادی دشت

پویان گنجی میگوید بازیگری در ژن من است

در میان ما که موروثی است، از مادر به من رسیده و خواهرم هم دارد شروع می کند، غریزی این رشته را یاد گرفته ایم و بعد رفتیم و درس آن را آکادمیک خواندیم، لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی دارم و کاری جز این هم بلد نیستم.

به همه بچه هایی که حرفه پدر و مادرشان را دنبال می کنند این حرفها را می زنند، من با همه آنها رفاقت دارم و با هم این خاطره مشترک را داریم، نمی دانم چرا این اتفاق می افتد چون در همه جای دنیا این اتفاق خیلی هم مثبت است اما چون ما در مملکتی زندگی می کنیم که همه چیز پارتی بازی است برای همین صفر یا صد هستیم و همه چیز را در برگرفته است، در این حرفه هم اگر من راه مادرم را ادامه بدهم یک نکته منفی برای من حساب می شود که البته زیاد به آن اهمیت نمی دهم.

خیلی، کمک مادر بی دریغ و بی اغراق است و چون از بچگی من و ذات من را می شناسند پس می توانند بهترین کمک را به من بکنند، البته اوایل مخالف ورود من به این حرفه بود ولی بعد از فیلترهای خود مادر رد شدم تا توانستم اجازه بگیرم و وارد این حرفه شوم.

بازیگر نقش محمدرضا در سریال بی نشان کیست +بیوگرافی و عکس

دوست دارم نقش منفی بازی کنم

من خیلی دوست دارم نقش منفی بازی کنم، تجربه نداشته ام و پیشنهاد هم نشده و به توصیه مادر سراغ آن هم نرفته ام ولی حس می کنم در نقش های منفی شما جای بازی زیادی دارید، مخصوصا در تلویزیون که نقش مثبت باید روی یک خط ممتد جلو برود نقش منفی بالا پایین زیاد دارد، طنز را تجربه کرده ام، درام را تجربه کرده ام ولی در درام نقش منفی را خیلی دوست دارم.

ما خیلی سریال می بینیم، سینما می رویم اما در خانه فیلم نمی بینیم چون اعتقادی به دیدن فیلم سینما در خانه نداریم، خیلی در رابطه با فضای کاری در خانه صحبت می کنیم. حالا چه خاله زنکی و چه بحث هنری.

قاعدتا بیشتر دوستان ما در همین حرفه هستند ولی دوستان خارج از این حرفه هم داریم، کلا خیلی خودمان را محدود نمی کنیم.

این خیلی جواب روشنی دارد، با بهترین کارگردانهای ایران، همه دوست دارند با اصغر فرهادی و خانم نرگس آبیار و پوران درخشنده کار کنند، در مورد بازیگرها هم من دوست ندارم جلوی سوپر استارها بازی کنم. بیشتر دوست دارم از بازیگر مقابل حتی در یک سکانس تکنیکی یاد بگیرم. مثلا من خیلی کوتاه با رضا کیانیان بازی کرده ام و خیلی چیزها از ایشان یاد گرفته ام، آرزوی من این است که کنار آقای پرستویی بازی کنم، حتی دوست دارم کنار حامد بهداد بازی کنم چون جزو سوپر استارهایی است که قبول دارم. کنار نوید محمدزاده عزیز و البته کنار و جلوی دوربین هومن سیدی.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. قیمت جیلی ام گرند X7

    بسیار زیبا

  2. مامانش خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *