پیدا شدن پرنیا شیروانی دختربچه کرجی

جزئیات پیدا شدن پرنیا شیروانی دختربچه کرجی + خبر خوب شاهین صمدپور

پیدا شدن پرنیا شیروانی دختربچه کرجی + خبر خوب شاهین صمدپور درباره نحوه پیدا شدن پرنیا دختربچه سه کرجی در بازار کرج را در مجله شبونه مشاهده کنید.

پیدا شدن پرنیا شیروانی دختربچه کرجی

در خبری خوشحال کننده توسط شاهین صمدپور گزارشگر و مستندساز کشورمان اعلام کرد که پرنیا شیروانی بعد از چهره ماه پیدا شده و جرئیات این پیدا شدن و فیلم را بعدا منتشر خواهد کرد.
در پی ادامه خبر پیدا شدن پرنیا ،دادستانی کرج خبر پیدا شدن پرنیا را تایید کرده و اعلام کرد که با تلاش دادستانی و مردم این دختر بچه کرجی پیدا شده و به آغوش خانواده بازگشته است.
در لایوی که صمدپور در پیج خود منتشر کرد این طور عنوان شده که گویا خانواده ای که بچه دار نمی شدند دختر کوچک را ربوده بودند

یکی از آشناها وقتی پرنیا را در منزل این خانواده می بیند، و با توجه به انتشار عکس این دختر کرجی متوجه می شود که این همان بچه ربوده شده کرجی است و به پلیس اطلاع می دهد.
البته هنوز این خبر را پلیس به طور کامل توضیح و اطلاع رسانی نکرده است.

این خبر بروز رسانی میشود و جزئیات و فیلم پیدا شدن پرنیا کوچولو را منتشر خواهیم کرد.

پیدا شدن پرنیا شیروانی

پیدا شدن پرنیا شیروانی دختربچه کرجی

نحوه پیدا شدن پرنیا دختربچه کرجی

در 27 مرداد ماه 1397 وقتی مادذی برای خرید مدرسه پسرش به شنبه بازار کرج می رود ، دختر سه ساله از کنارش ربوده شده و تا این تاریخ خبری از او و ماجرای دزدیده شدنش نبود ، تا در نهایت با امروز در 6 آبان 97 صمدپور خبری خوشحال کننده ای را داد و گفت که پرنیا به آغوش مادرش و خانواده بازگشته.

پیدا شدن پرنیا شیروانی دختربچه کرجی

پیدا شدن پرنیا دختربچه سه ساله

شاهین صمدپور ضمن تشکر از نیروی انتظامی و پلیس و هنرمندان و فعالان و افرادی که در این کمک و همیاری برای پیدا شدن دخیل بودند تشکر کرده و گفت جزئیات را متعاقبا اعلام می کنم.

خبر خوب شاهین صمدپور درباره پیدا شدن پرنیا کوچولو

بعد از دوری مادر و پدر از فرزندشان و چهار ماه سختی با کمک خدا و نیروی انتظامی و کمک همه مردم این خانواده روی آرامش را دیده و با بازگشت دخترشان آرام می گیرند.

پیدا شدن پرنیا شیروانی دختربچه کرجی

جزئیات پیدا شدن پرنیا شیروانی دختربچه کرجی

این خبر باعث خوشحالی کاربران در شبکه های اجتماعی شده و برای پیدا شدن این دختر دو و نیم ساله خدا را شکر کردند.
شاهین صمدپور گزارشگری ایست که خدمات و زحمات زیادی برای پیدا شدن و انتشار خبر گم شدن و مصاحبه با خانواده پرنیا را انجام داده است.

در این بخش ببینید : علت فوت دنیا ویسی و اعدام وحید مظلومین

پیدا شدن پرنیا شیروانی دختربچه کرجی + خبر خوب شاهین صمدپور

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *