پیشگویی زلزله شناس هلندی درباره ایران همه را وحشت زده کرد

پیشگویی زلزله شناس هلندی درباره ایران همه را وحشت زده کرد

فرانک هوگربیتسیی زلزله شناس هلندی در مورد ایران پیشگویی کرده که توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.

پیشگویی زلزله شناس هلندی درباره ایران همه را وحشت زده کرد

پیشگویی زلزله شناس هلندی درباره ایران

این زلزله شناس مدعی شده که در زمینه رابطه بین ارتباط اجرام آسمانی با لرزش زمین تحقیق می‌کند و ادعاهایش بر مبنای این تحقیقات است.

به عبارتی دیگر او مدعی است که حرکت ستاره ها و سیاره ها جاذبه هایی را به وجود می اورد که به برخی از زمین لرزه ها در کره زمین ارتباط مستقیم دارد.

فرانک هوگربیتس هلندی درباره زلزله شدید در ترکیه نیز قبلا هشدار داده بوده و چندین توئیت زده بود.

حالا این شخص درباره ایرا نیز اظهار نظر کرده است و اعلام کرده به زودی در ایران نیز زمین لرزه رخ خواهد داد.

زلزله در ایران

او در توییتی تازه درباره نقطه‌ای در جنوب کالیفرنیا نوشته است: «در این منطقه اغلب زلزله‌های بزرگ روی نمی‌دهد. هشتم دسامبر ۱۸۱۲ زلزله‌ای ۷.۵ ریشتری پس از تقارب دو اتصال سیاره‌ای هنگام ماه کامل رخ داد. دو هفته پس از آن نیز دومین زمین‌لرزه بزرگ به قدرت ۷ ریشتر در فراساحل به وقوع پیوست.»

این توییت که به نوعی دفاع هوگربیتس از ارتباط هم‌ترازی زمین و دیگر سیاره با وقوع زلزله‌های بزرگ است.

پایین توییت اخیر کاربری درباره ایران از او پرسید و هوگربیتس پاسخ داد: «چندین روز پیش از این نوسانات جوی بر فراز ایران مشاهده شد. این می‌تواند نشانه‌ای از یک رویداد لرزه‌ای در آینده در منطقه باشد.»

واکنش زلزله شناس ایران به پیشگویی فرانک

فریبرز ناطقی الهی زلزله شناس در خبرآنلاین نوشت: «ستاره شناس و منجم هلندی که بنا به گفته خودش با مطالعه رفتار ستاره‌ها و کائنات تخمینی از زمان و مکان برای رخداد زلزله‌های سطح زمین می‌دهد، دوباره متنی را منتشر کرده که باعث تشویش اذهان مردم شده است.

نا گفته نماند چند روز قبل از زلزله مهیب ترکیه این شخص متنی در سایت خود نوشت که البته باید دقت شود در این جمله: *زود* یا *دیر* در این منطقه (ترکیه) زلزله بزرگی رخ خواهد داد همان چیزی که عموم زلزله شناس‌ها برای منطقه اعلام کرده بودند البته نه در قالب «زود یا دیر» در قالب یک دوره بازگشت زمانی! و البته زود تیرش به هدف خورد. البته هیچ تحلیل یا روشی برای کار خود ارایه ننمود و چندین بار دیگر هم برای مناطق مختلف اظهار نظر کرد که خوشبختانه همه مردود از آب در آمد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *