چالش نوار بهداشتی و چالش عکس با نوار بهداشتی

چالش عکس با نوار بهداشتی در فضای مجازی +‌علت چالش

چالش نوار بهداشتی و چالش عکس با نوار بهداشتی در فضای مجازی و علت و ماجرای عکس با نوار بهداشتی را در ادامه از مجله شبونه بخوانید.

چالش نوار بهداشتی و چالش عکس با نوار بهداشتی

سینمای بالیوود وارد چالشی عجیب شده و بازیگران معروف و مشهور سینمای هند چالش نوار بهداشتی را این روزها در فضای مجازی و اینستاگرام و صفحه شخصی خود به راه انداخته اند.گالری تصاویر
این چالش نوار بهداشتی در رسانه ها خبرساز شده که علت آن به تعویق افتادن اکران فیلم سینمایی مرد نوار بهداشتی یا «Padman» که قرار بود همزمان با فیلم پدماوت روی پرده برود که همه برنامه‌هایی که برای بازار یابی آن در نظر گرفته شده بود، تمام شد.اخبار داغ ایران و جهان

چالش نوار بهداشتی و چالش عکس با نوار بهداشتی
به همین دلیل برای نگه داشتن مخاطبان و کاهش نیافتن هیجان و علاقه تماشاچیان که منتظر دیدن این فیلم بودند چالش عکس با نوار بهداشتی را به راه انداختند.

 

چالش نوار بهداشتی و چالش عکس با نوار بهداشتی

چالش عکس با نوار بهداشتی

عامر خان، بازیگر بالیوود در صفحه توییترش نوشت: هیچ چیز خجالت آوری در عادت ماهانه و پریود و نوار بهداشتی نیست.

آلیا بات، بازیگر مشهور سینمای هند هم عکسی از خود در سالن ورزشی و یک نوار بهداشتی در دست توییت کرده. او نوشته هر جا که مي رود نوار بهداشتی همراه خود دارد و هیچ چیز عجیب و خجالت آوری در ایــن کار نمي بیند.

کرشما آسودانی، خبرنگار هندی در صفحه توییتر اش نوشته که ایــن بار برخلاف هميشه، نوار بهداشتی ای را که خریده درون روزنامه نپیچیده و در کیسه پلاســتیکی سیاه رنگ هم نگذاشته. او ادامه داده با ایــنکه یک گروه از آقایان به او زل زده بودند، او نوار بهداشتی را مانند هر کالای عادی دیگری خریده و با آن عکس گرفته اســت.

چالش نوار بهداشتی و چالش عکس با نوار بهداشتی

داســتان فیلم padman چیست؟

این فیلم درباره مردی روستایی به نام اروناچلم موروگانانتم، اســت که بعد از ازدواج متوجه رنج زنان و دختران روستا از عادت ماهانه مي شود؛ از خجالت و درد ناشی از آن تا اســتفاده از شیوه های غیربهداشتی و آزاردهنده برای کنترل آن. با ایــنکه شغلش جوشکاری اســت، به دنبال پیدا کردن شیوه ای راحت تر و امن تر برای گذراندن دوره عادت ماهانه مي گردد.

داســتان فیلم، ماجرای همين تلاش برای تولید محصولی مناسب و ارزان برای زنان و اطلاع رسانی در مورد رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در دوره عادت ماهانه اســت. تلاشی که در نهایت به نتیجه مي رسد و قهرمان جوشکار فیلم، تبدیل به تولیدکننده نوار بهداشتی مي شود.

به نظر مي رسد که ابتکار اروناچلم نتیجه داده. تعداد زیادی از ستاره های سینمای هند، چهره های سرشناس مانند ورزشکاران و همين طور هواداران آنها، یکی پس از دیگری به ایــن چالش پیوستند. اما بحث هایی که ایــن چالش به راه انداخت، محدود به خود فیلم و داســتان آن نماند.

چالش نوار بهداشتی و چالش عکس با نوار بهداشتی

عکس کاربران با نوار بهداشتی

ایــن چالش در شبکه های اجتماعی بحث های زیادی در مورد عادت ماهانه، خجالت ناشی از آن و عدم دسترسی به نواربهداشتی به راه اندخت. چالشی که هم به تبلیغی برای فیلم مرد نواربهداشتی بدل شد و هم فرصتی برای حرف زدن از موضوعی که از ناشکسته ترین تابوهای جامعه هند اســت.

نکته جالب ایــنکه علاوه بر زنان که عادت ماهانه، بخشی از زندگی شان اســت، مردان زیادی هم به چالش عکس با نوار بهداشتی پیوسته اند.

ایــن چالش را اروناچلم موروگانانتم با هشتگ PADMANCHALLENGE# به راه انداخت و اولین کسی را که دعوت کرد، آکشی کمار بود. داســتان فیلم از زندگی اروناچلم اقتباس شده و آکشی کمار نقش آقای موروگانانتم را در آن بازی کرده اســت.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *